Провідна педагогічна ідея досвіду: Навчання мовленнєвим видам діяльності учнів здійснюється на основі функціонального підходу, який, насамперед, має забезпечити уміння користуватися мовою, як засобом пізнання та комунікації. Тому результативність у вивченні іноземної мови може бути досягнута лише у поєднанні викладання всіх змістовних ліній мовного компонента через використання традиційних та інноваційних методів навчання.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Поєднання у навчанні іноземної мови традиційних та інноваційних методів дозволяє підвищити якість навчання, забезпечує психолого-емоційну комфортність, розширює можливості у формуванні комунікативної компетентності, самоосвіти і самореалізації кожного учня. Це сприяє якісному оволодінню учнями всіма видами мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, письма, аудіювання та розвиває навички самостійної та спільної діяльності в межах навчального процесу.
Науково-теоретична база досвіду: При роботі над проблемною темою було використано наступні наукові видання наступних авторів та сайти: Н.В. Єлухіної, О.І. Пометун, Л.В. Пироженко, http://www.natek.freenet.kz/baikenzhina1.htm.
Стисла анотація досвіду: Досвід має інноваційний потенціал тому, що системне використання ІКТ на сучасному етапі розвитку освіти вже само по собі є інновацією. Наданні матеріали досвіду представляють собою: блоки завдань для розвитку мовленнєвої компетенції учнів за допомогою засобів електронної дидактики. Результативність впровадження досвіду: Використання даних матеріалів дозволяє підвищувати мотивацію учнів до вивчення іноземних мов та як результат загальний рівень навченості конкретної групи дітей.
Репрезентація досвіду: досвід апробовано в системі навчального процесу гімназії №27. Репрезентовано на районному МО вчителів іноземної мови з теми «Використання комунікативно-ігрових технологій у засвоєнні звуко-буквених співвідношень». Публікації на сайті Методичного порталу та в Учительському журналі он-лайн «Основа».