Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 05:46

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання з використанням ІКТ на уроках іноземнщї мови
Формування мовленнєвої компетенції учнів через поєднання традиційних та інноваційних методів навчання  з використанням ІКТ на уроках іноземної мови

Шершньова Анжеліка Анатоліївна. Вчитель англійської та французької мов, І категорія.

Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області;

директор – Гашенко Л.Д.;

адреса – 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а,

т.34-22-91,
 
ogg27@ukr.net,

gimnasiya27.at.ua.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Навчання мовленнєвим видам діяльності учнів здійснюється на основі функціонального підходу, який, насамперед, має забезпечити уміння користуватися мовою, як засобом пізнання та комунікації. Тому  результативність  у вивченні іноземної мови може бути досягнута лише у поєднанні викладання всіх змістовних ліній мовного компонента через використання традиційних та інноваційних методів навчання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Поєднання у навчанні іноземної мови традиційних та інноваційних методів дозволяє підвищити якість навчання, забезпечує психолого-емоційну комфортність, розширює можливості у формуванні комунікативної компетентності, самоосвіти і самореалізації кожного учня. Це сприяє якісному оволодінню учнями всіма видами мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, письма, аудіювання та розвиває навички самостійної та спільної діяльності в межах навчального процесу.

Науково-теоретична база досвіду: При роботі над проблемною темою було використано  наступні наукові видання наступних авторів та сайти: Н.В. Єлухіної,
О.І. Пометун, Л.В. Пироженко, http://www.natek.freenet.kz/baikenzhina1.htm.

Стисла анотація досвіду: Досвід має інноваційний потенціал тому, що системне використання ІКТ на сучасному етапі розвитку освіти вже само по собі є інновацією. Наданні матеріали досвіду представляють собою: блоки завдань для розвитку мовленнєвої компетенції учнів за допомогою засобів електронної дидактики.
Результативність впровадження досвіду: Використання даних матеріалів дозволяє підвищувати мотивацію учнів до вивчення іноземних мов та як результат загальний рівень навченості конкретної групи дітей.

Репрезентація досвіду: досвід апробовано в системі навчального процесу гімназії №27. Репрезентовано на районному МО вчителів іноземної мови з теми «Використання комунікативно-ігрових технологій у засвоєнні звуко-буквених співвідношень». Публікації на сайті Методичного порталу та в Учительському журналі он-лайн «Основа».




Категорія: Іноземні мови | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 1490 | Коментарі: 1 | Теги: мовленнєва компетенція, інноваційні методи, читання, говоріння, дидактика, письмо, технології, Орджонікідзевський, аудіювання | Рейтинг: 2.1/29
Всього коментарів: 1
1 Вчитель  
Хорошо и полезно! Инноватика и традиция! спасибо за идею!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024