Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 07.12.2024, 15:33

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Особливості вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської в загальноосвітніх навчальних закладах
Особливості вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської в загальноосвітніх навчальних закладах

Перцева Олена Володимирівна, 
вчитель німецької мови,
спеціаліст I категорії

Запорізька гімназія №25
гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області
Колесник О.Ф.

вул. Патріотична, 76 т. 220-96-43,
е-mail zp25gimn@mail.ru




Провідна педагогічна ідея досвіду:
забезпечення ефективності вивчення німецької мови як другої іноземної та формування в учнів мотивації оволодіння ІМ2. Зокрема: установлення тісних професійних стосунків між учителями, що навчають ІМ1, ІМ2 та української мови;ефективне застосування міжпредметних зв’язків між ІМ2 та ІМ1 за допомогою усної та мовленнєвої активності;використання нових технологій у навчальному процесі; врахування навчального досвіду учнів в оволодінні рідної та ІМ1.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Знання особливостей вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської мови в загальноосвітніх навчальних закладах  сприяє успішній організації навчання учнів, формуванню сучасної особистості, готової до діалогу з     представниками інших національних культур.

Науково-теоретична база досвіду:

Методологічною базою досвіду слугували праці та публікації  вчених та методистів.

Стисла анотація досвіду

За інноваційним потенціалом досвід модифікаційний, пов’язаний з удосконаленням відомих ідей. У досвіді освітлюються дидактичні та методичні положення, які забезпечують ефективність навчального процесу у вивченні німецької мови як другої іноземної, процес формування в учнів мотивації оволодіння ІМ2.Практична частина досвіду представлена розробками уроків,позакласних заходів, презентаціями.

Результативність впровадження досвіду

-подальший розвиток і удосконалення навичок і вмінь усного та письмового спілкування ІМ2.
-подальше формування вміння збирати, систематизувати країнознавчу інформацію.
-поглиблення філологічних знань учнів, які стосуються особливостей і варіативності ІМ2.
-розвиток комунікативної культури і соціокультурної освіченості школярів, які дають їм змогу брати участь у діалозі культур.
-певний досвід вивчення ІМ2 сприяє розвитку рецептивних і продуктивних умінь під час опанування ІМ1.
-підвищення зацікавленості предметом і як наслідок підвищення якості знань і участь учнів у конкурсах,олімпіадах,позакласній роботі та досягнення результатів.

Репрезентація досвіду:
навчальний заклад, районний етап конкурсу «Вчитель року», виступ на районному методичному об’єднанні вчителів німецької мови


Категорія: Іноземні мови | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 918 | Теги: концепція навчання другої іноземної, процес аналогій між двома мовами, Орджонікідзевський, німецька мова як друга іноземна | Рейтинг: 2.2/27
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024