Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 00:19

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Методика формувань іншомовної комунікативної компетенції учнів 5-7 класів у навчанні читання англомовних текстів
Методика формувань іншомовної комунікативної компетенції учнів 5-7 класів у навчанні читання англомовних текстів

Панченко Руслана Ігорівна 

Учитель англійської мови, спеціаліст

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів№75 Запорізької міської ради Запорізької області  

Директор Гончаренко Роман Вікторович

Адреса м.Запоріжжя, вул. Історична, 92

Телефон(061)2365610, (061)2365632  

shkola75@i.ua

 http://zzosh75.ucoz.ru 


Провідна педагогічна ідея досвіду 

Вивчити і науково обґрунтувати значення читання як виду мовленнєвої діяльності, визначити специфіку різних видів читання. З’ясувати психолого-педагогічні основи формування іншомовної компетенції учнів середнього шкільного віку. Визначити психофізіологічні механізми навчання читання як виду мовленнєвої діяльності у методиці формування іншомовної комунікативної компетенції. Проаналізувати проблему читання в сучасній методиці формування іншомовної комунікативної компетенції у навчанні читання іноземною мовою, визначити загальну характеристику експериментальної методики. Розробити вправи на формування мовленнєвих читацьких навичок та вмінь в процесі навчання різних видів читання (6 клас), для навчання читання як виду мовленнєвої діяльності (7 клас).

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 

Актуальність проблеми , яка зумовила вибір теми дослідження, полягає в наданні оцінки важливості читання як виду мовленнєвої діяльності, в остаточній диференціації навчання читанню в 6-7 класах. Актуальність цього дослідження пов’язана з проблемою отримання інформації у процесі читання, яка пов’язана з умінням читача декодувати нові символи, здійснювати операції структурування і переструктурування тексту, визначати його концепт. Значне місце у вивченні іноземних мов відводиться вмінню вільно читати іншомовну літературу з метою отримання різноманітної інформації. Це вміння вимагає розробки ефективних методик навчання з іноземної мови, у тому числі, читання іншомовних текстів, пошуку нових технологій і методів роботи, вивчення індивідуальних способів здійснення читацької діяльності.

Науково-теоретична база досвіду 

Проблемою виявлення психологічних основ формування іншомовної компетенції в навчанні читання займалися такі вчені: Б.Г. Ананьєв, Р. Аткінсон, Л.А. Венгер, Л.С. Виготський, Н.Ф. Добринін, І.О. Зимня, О.О. Леонтьєв, В.Я. Ляудіс, Г.В. Рогова, П.М. Якобсон. Педагогічними засадами формування іншомовної компетенції займалися  В.М. Галузинський, Н.Д. Галькова, М.Б. Євтух, Є.І. Пассов, М.М. Фіцула. Психофізіологічні механізми навчання читання як виду мовленнєвої діяльності у методиці формування іншомовної комунікативної компетенції були розглянуті такими вченими як: К.Н.Дудкін, І.О.Зимня, З.І.Кличнікова, А.С.Левашов, С.К.Фоломкіна, А.Л.Ярбус.

Стисла анотація досвіду 

У своїй роботі я користувалась такими методами дослідження: метод критичного аналізу літературних джерел, проблемне навчання, експеримент. Матеріалами мого дослідження слугували підручники з англійської мови для 6, 7 класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Характеристика мого досвіду за інноваційним потенціалом є модифікаційною, тобто пов’язана з удосконаленням методики формувань іншомовної комунікативної компетенції учнів 6-7 класів у навчанні читання англомовних текстів.

Результативність впровадження досвіду 

Полягає в тому, що здійснено комплексний аналіз навчання читанню в 6-7 класах, розроблені вправи для навчання читання як виду мовленнєвої діяльності, які спрямовані на підвищення ефективності навчання читання англомовних текстів.

Репрезентація досвіду 

Досвід репрезентований на рівні навчального закладу, на рівні району.




 


Категорія: Іноземні мови | Додав: zavod (27.01.2014)
Переглядів: 1148 | Теги: проблемне навчання, формування іншомовної комунікативно, підвищення ефективності навчання чи, Заводський | Рейтинг: 3.3/108
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021