Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 13:30

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Колективна творча діяльність як фактор формування навичок іншомовного спілкування

Колективна творча діяльність як фактор формування навичок іншомовного спілкування



Ремарчук Наталія Сергіївна

вчитель англійської мови
вчитель вищої категорії
методист

Запорізька гімназія № 11 Запорізької міської ради Запорізької області  

Директор: Непрядкіна Світлана Юнатівна 

Адреса: м. Запоріжжя, вул.Горького, б.4, 
Тел.764-14-29 

Провідна педагогічна ідея досвіду: індивідуалізація та дифференціалізація навчання, що включає в себе перелік індивідуальних здібностей класу в цілому, груп, що навчаються, та окремо кожного учня, що  значно підвищує ефективність процесу навчання, пізнавальну активність учнів, стимулює вияв їх творчих здібностей та спонукає до реалізації творчого потенціалу учня та вчителя.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: колективне творче навчання є найбільш ефективним засобом підвищення результативності роботи вчителя іноземної мови при формуванні комунікативної компетенції учнів – мовної, мовленевої, компетентнісній, соціокультурної.

Наукова - теоретична база досвіду: в основу досвіду лягли ідеї ЛОН, метод групової роботи Є.К. Сєлєвко, І. Б. Пєрвіна, А. Осборна, Дж. Арансона, Р. та І. Джонсонів, Р. Славіна,і  т.п.
Стисла анотація досвіду: новизна досліду полягає у використанні колективної форми навчання, яка є достатньо новою в педагогічному та історичному аспектах. Автор досвіду, завдяки комбінації елементів знаних методик колективного навчання (співпраця, робота в групах та парах, метод проектів, використання ІКТ для розвитку навичок самостійної роботи та творчих здібностей учнів),  удосконалює окремі їх сторони відповідно до навчання іноземної мови. Таким чином досвід можна характеризувати, як репродуктивно-творчий, комбінаторний. Автор досвіду пропонує дві моделі використання технології КТН, які не впроваджувалися раніше, та дійсно можуть застосуватися на уроках не тільки іноземної мови, а й на уроках з інших предметів, що обумовлює широту використання досвіду та підтверджує спрямованість навчання на міжпредметні зв'язки та формування компетентнісності учнів під час навчання.  Досвід було впроваджено під час створення короткочасних (під час уроку) та довготривалих проектів, а також під час роботи над міжнародним проектом із школою-партнером у Великій Британії, що підтверджує можливість використання досвіду у різних сферах учнівської діяльності.

Результативність впровадження досвіду: впровадження досвіду демонструє інтегративну значущість КТН та можливість здійснювати міжпредметний зв'язок на уроках іноземної мови, значно підвищити мотивацію учнів до вивчання предмету та навчання в цілому.

Репрезентації досвіду: рівні: шкільний, районний, міський, обласний, міжнародний;
Форми:  2008-2013 – виступи на засіданнях ШМО, педрадах;
2009 захист творчої роботи під час участі у конкурсі профмайстерності «Вчитель Року» (обласний тур);
2010 – обласний семінар творчих вчителів;
2011 – КЗ «ЗОІППО» ЗОР участь у роботі творчої групи; Міжнродний семінар з питань посилення мотивації учнів (Велика Британія, Лондон, Начальна католицька школа імені Св. Джозефа (St. Joseph’s Catholic Primary School, London, the UK); КЗ «ЗОІППО» ЗОР – виступ з тезами під час проходження курсів підвищення кваліфікації вчителів.
2012 – міський семінар-практикум для молодих вчителів
2013 – педрада, виступ з тезами.


Категорія: Іноземні мови | Додав: Zhovt1 (05.02.2014)
Переглядів: 1028 | Коментарі: 1 | Теги: групова робота, міжпредметний зв'язок, метод проектів, діяльнісне навчання, соціо-культурна компетенція учнів, розвиток творчих здібностей, Жовтневий | Рейтинг: 2.8/96
Всього коментарів: 1
1 Yuliya  
Molodez! Udach!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024