Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 11:35

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Ігротехніка як метод навчання англійській мові в початковій та середній школі
Ігротехніка як метод навчання англійській мові в початковій та середній школі


Бібік Ліна Павлівна, вчитель англійської мови
 кваліфікаційна категорія - спеціаліст.
Демченко Олена Прокопівна, вчитель англійської мови
кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії
Запорізька гімназія №50 Запорізької області Запорізької міської ради
Директор Гузеватий Андрій Юрійович
69006  вул. Б.Хмельницького, 22. 
Тел. (061) 236-73-27, 236-88-81


Провідна педагогічна ідея досвіду: впровадження в навчально-виховний процес методу ігрової активізації, який сприяє підвищенню пізнавального інтересу до вивчення англійської мови та розвитку здібностей, нахилів і талантів дитини. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду. Працюючи в 5 – 7 класах, ми дійшли висновку, що комунікативна направленість у вивченні англійської мови швидше досягається через ігрову діяльність. Навчальна гра виховує культуру спілкування і формує вміння працювати в колективі, дозволяє вчителю створити на уроці сприятливе іншомовне середовище, підвищує рівень навчальних досягнень учнів з англійської мови. Тому вважаємо тему даної роботи насущною та актуальною. Здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів дає можливість проаналізувати ефективність та результативність застосування методу ігротехніки з метою розробки методичних рекомендацій.

Науково-теоретична база досвіду. Підчас роботи над методичною темою  було опрацьовано наступний науково-теоретичний матеріал:  1.Бухбіндер В. А., Китайгородська  Г. О. Методика інтенсивного навчання іноземних мов. – М., 1988. 2.Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Підручник . – К., 1999. 3.Стронін М.Ф. Обучающие игры на уроке английского языка. – М.: «Просвещение», 1981. 4.Вербовская М.Е., Шишкова И.А. Английский для малышей. – М.: Издательство Рученькина, 1996. 5.Ельконін Д.Б. Психологія ігри. – М.: Педагогіка, 1987.

Стисла анотація досвіду. Працюючи вчителями  англійської мови в гімназії №50 (Бібік Л.П. – 1 рік, Демченко О.П. – 10 років), ми отримали певний досвід використання ігор та ігрових ситуацій на уроках в 5-7х класах. Підчас уроку, з метою формування навичок діалогічного та монологічного мовлення, ми застосовуємо різні завдання в ігровій формі, що стимулює інтелектуальну діяльність, розвиває ініціативу та творчі здібності учнів, виховує позитивну мотивацію до вивчення англійської мови. 

Результативність впровадження досвіду. Використовуючи метод ігротехніки при вивченні тем «Дозвілля. Улюблені ігри», «Я та моя родина», «Природа та домашні улюбленці», в 5 класі (англійська  мова - перший рік навчання). «Місце проживання», «Помешкання», «Відпочинок та дозвілля» в 7х класах ми отримали такі результати: учні із задоволенням йдуть на урок, вони швидко реагують та виконують завдання, вільно спілкуються англійською мовою (за пройденою темою, звичайно), вони дуже ініціативні та мотивовані, бо не мають страху давати невірні відповіді, учні з високим рівнем навчання вдало підбирають матеріал для проведення лексичних та граматичних ігор використовуючи ІКТ. Отримані позитивні результати минулого року ми успішно застосовуємо при роботі з учнями 5-7 класів в поточному навчальному році та працюємо над удосконаленням форм ігрової активізації учнів. 

Репрезентація досвіду: 12.11. 2013 року був  проводен відкритий урок в 5 класі для вчителів Запорозької області, які проходили курси підвищення кваліфікації з англійської мови при КЗЗОІ П ПО
Категорія: Іноземні мови | Додав: LeninRMO (26.01.2014)
Переглядів: 720 | Теги: використання ігор на уроці англійсь, перспективність досвіду, вчитель гімназії№50, ігротехніка, Ленінський | Рейтинг: 2.8/59
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024