Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 00:56

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках французької мови
Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках французької мови


Гольдіна Олена Михайлівна, учитель французької мови, спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Макеєва Валентина Стахівна, учитель французької мови, спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Сова Тетяна Іванівна, учитель французької мови, спеціаліст вищої категорії
Лалова Анна Олександрівна, учитель французької мови, спеціаліст

Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області,

Баньковська Олена Григорівна, директор класичного ліцею,
 
69035, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Правди, 23,
елефони: (0612)34-06-82, факс 233-11-44
E-mail: lyceumsekret@ukr.net,
сайт http://classlyceum.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду:
Сформувати в учнів іншомовну комунікативну компетенцію, базою якої є комунікативні уміння, створені на основі мовних знань і навичок

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Сучасний стан міжнародних зв’язків України у політиці, економіці, культурі та в інших галузях зумовлює послідовну орієнтацію сучасної методики навчання іноземним мовам на реальні умови комунікації.

Науково-теоретична база досвіду:
Комунікативно-орієнтований метод, який є максимально наближеним до реальних умов іншомовного середовища, базується на виконанні/дії (здібності використовувати мову). Такий підхід навчає учнів ставати комунікативно компетентними, використовувати мову відповідно до даного соціально-спрямованого контексту. За допомогою комунікативного метода підсилюється розуміння учнями повноти значення мови, заохочується повне занурення в іноземну мову.  Комунікативний метод робить пріоритетним навчання чотирьох базових навичок мовлення, які фіксуються в певному порядку: мовлення, аудіювання, читання та письмо.

Стисла анотація досвіду:
Всі вчителі французької мови орієнтуються у своїй роботі на формування в учнів певного рівня іншомовної комунікативної компетенції, тобто здатності спілкуватися іноземною мовою на міжкультурному рівні. Задля цього:
- на уроках використовуються сучасні комунікативні методики;
- під час навчання впроваджується особистісно-орієнтоване спілкування, яке створює всілякими засобами позитивну емоційну атмосферу духовного взаємозбагачення, даючи можливість кожній дитині випробувати себе в різних видах творчості;
- використовуються активні форми роботи, технології інтерактивного навчання, суть яких полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів;
- широко використовуються ІKT;
- всі вчителі та учні сприяють співпраці з франкофонами та франкомовними структурами (співпраця з французьким культурним центром «Альянс Франсез» м. Запоріжжя, кафедрою французької філології ЗНУ, організація обміну з коледжем м. Рюєль сюр Тувр, організація листування з французькими учнями коледжів м. Бордо та м. Бьяриць);
- організовуються чисельні позакласні заходи, які сприяють підвищенню інтересу учнів до французької мови та удосконаленню мовленнєвої компетенції:

Результативність впровадження досвіду:
1.    Щорічні перемоги учнів в олімпіадах різного рівня.
2.    Перемоги учнів у конкурсах, які організовуються франкомовними структурами.
3.    100 % якості складання іспитів DELF та DALF.
4.    Вільне володіння учнями французькою мовою під час спілкування з франко фонами та навчання у французьких вищих навчальних закладах.

Репрезентація досвіду: на рівні Запорізького класичного ліцею, на міському, всеукраїнському та міжнародному рівнях у вигляді семінарів, відкритих уроків, позакласних відкритих заходів, шкільного обміну з французькими навчальними закладами, участі у всеукраїнських та міжнародних конкурсах.


Категорія: Іноземні мови | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 1149 | Теги: мовленнєва компетенція, комунікативний метод навчання, соціокультурний аспект, творчість, Орджонікідзевський, IKT, інтерактивні технології | Рейтинг: 3.2/92
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021