Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 08:55

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Формування комунікативної компетенції учнів шляхом застосування елементів інноваційних технологій на уроках французької мови
Формування комунікативної компетенції учнів шляхом застосування елементів інноваційних технологій на уроках французької мови
  
Нестерова Ольга Сергіївна, вчитель французької мови,  «Спеціаліст першої категорії».

Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови
Запорізької міської ради Запорізької області

Керівник закладу: Терновська Л.І.

Адреса закладу: пр.Маяковського,8
т.2338711

URL: www.school71zp.ua            

E-mail: school-71@ukr.net

Провідна педагогічна ідея досвіду: Опанування учнями комунікативної компетенції у чотирьох видах мовленнєвої діяльності, яке перетворює учня з носія академічних знань іноземної мови на соціально активну людину, здатну практично використати свої знання і вміння в межах міжособистісного та міжкультурного спілкування та дозволяє учням проявити свою активність, здібності, та творчість.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність досвіду зумовлена дотриманням основних положень сучасної Концепції мовної освіти в Україні, автори якої визначили головною метою навчання іноземної мови в середній школі – формування особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно, виправдано користуватися мовними засобами під час сприйняття (слухання і читання) та створення (говоріння і письма) висловлювань у різних сферах мовлення, тобто в забезпеченні її всебічної комунікативної компетенції. Це вимагає суттєвих змін у підході до методів навчання іноземних мов, тому використання проектних методик, мультимедійних презентацій, які базуються на використанні аудіовізуальних можливостях комп’ютерних технологій, відкриває широкі можливості для формування комунікативної компетенції учнів та підвищення рівня мотивації до вивчення мови.              

Науково-теоретична база досвіду: Питання теорії і практики розвитку  комунікативної компетенції учнів висвітлювались в наукових працях багатьох дослідників, як вітчизняних, так і закордонних, наприклад, таких, як Н.І. Гез, І.А. Зимня, А.К. Маркова, Л.М. Мітіна, Є.І. Пассов, В.В. Сафонова, А.В. Хуторський, Я.В. Эк, Дж. Савіньон та інші. Однак, не дивлячись на велику кількість існуючих публікацій з даної проблеми, автори підкреслюють, що  в цілому, як показує аналіз різноманітних трактовок поняття іншомовної комунікативної компетенції, що був проведений Л.К. Гейхман, під цим видом компетенції мається на увазі здібність та готовність здійснювати іншомовне спілкування згідно певних вимог, які, в свою чергу, спираються на певний комплекс специфічних для іноземної мови знань, умінь і навичок.

Стисла анотація досвіду: Мультимедійна презентація  базується на використанні аудіовізуальних можливостях комп’ютерних технологій, являє собою творчо перероблену учителем, адаптовану до певного віку учнів мовну, мовленнєву та соціокультурну інформацію у вигляді логічно завершеної добірки слайдів з конкретної теми і має на меті формування в учнів комунікативної компетенції, розширення обсягу знань про соціокультурну специфіку країни досліджуваної мови, оволодіння досвідом пошукової діяльності.

Результативність впровадження досвіду: Впровадження ІКТ на уроках  іноземної мови сприяє підвищенню результативності навчання, мотивації навчальної діяльності, ефективності навчально-виховного процесу, якості викладання іноземної мови, зростанню зацікавленості до мови, формуванню логічного,творчого мислення,  інформаційної культури учнів та їх заохоченню  до творчої, дослідницької діяльності.

Репрезентація досвіду: Досвід рекомендовано для практичного використання вчителям  французької мови у гімназії.



Категорія: Іноземні мови | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 1265 | Коментарі: 1 | Теги: дозвілля французів, Мультимедійна презентація, урок французької мови, Орджонікідзевський, формування комунікативної компетенц | Рейтинг: 3.1/89
Всього коментарів: 1
1 Peter  
Peter : Une bonne présentation, sérieuse et argumentée, dans l'air du temps! Encore une "sans fautes" de la part de Olga, une prof motivée et ouverte au progrès! Bravo! Hâte de voir la suite, le diaporama!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024