Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 22.12.2024, 09:44

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Формування фонетичної компетенції на уроках англійської мови
Формування фонетичної  компетенції  на уроках англійської мови в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти


Бережок Світлана Вікторівна, 
вчитель англійської мови,спеціаліст першої категорії

 
Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор:   Швець Людмила Володимирівна
Адреса:, м.Запоріжжя, вулиця Бочарова 10б
Телефон: 67-33-88
Сайт: http//schoolznvk.p9.ru
 
Провідна педагогічна ідея досвіду: головною метою навчання іноземної мови, відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти  є оволодіння учнями основами іншомовного спілкування,  у процесі якого здійснюється освіта, виховання і розвиток особистості.
       Провідною ідеєю досвіду є створення умов для розвитку фонетичної компетенції шляхом впровадження ефективних форм, методів, засобів навчальної діяльності. В досвіді висвітлені практичні фонетичні вправи, завдання, які сприяють формуванню артикуляційного апарату учнів,  а ігровий метод навчання сприяє стійкій мотивації до навчання англійської мови. 

       Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: той факт, що в новій модернізованій школі згідно з новим Державним стандартом початкової загальної освіти англійську мову пропонується вивчати з 1-го класу, є визнанням об’єктивно існуючого соціального інтересу до вивчення іноземних мов і підтвердженням важливості предмета для реалізації перспективних завдань різнобічного розвитку особистості.
     Актуальність дослідження полягає у тому, що англійська мова вже вивчається у першому класі, тож виявлення найефективніших методів і прийомів роботи із формування фонетичної комунікативної компетенції у молодшій школі є дуже важливим для подальшого розвитку інших мовних умінь та навичок. 
      
Науково-теоретична база досвіду: теоретичними засадами досвіду виступає аналіз досліджень таких вчених як Акулина Е.В., Скляренко Н. К., Бабенко Т.В., Карпова І.В., Рогова Г.В., Верещагіна І.Н., Козинюк Н.Ю.

      Стисла анотація досвіду: потреба швидко і якісно оволодіти мовою викликала пошук нових форм і методів навчання. Формування основних і базових вмінь та навичок з англійської мови є одним із завдань школи. Знання з фонетики, лексики і граматики англійської мови - одна із складових кожної розумної та інтелектуально розвиненої людини.
     За інноваційним потенціалом досвід роботи комбінаторний. В основу досвіду покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу до навчання англійської мови в початкових класах, а саме формування фонетичної компетентності особистості учнів шляхом впровадження комплексу вправ та ігор з формування англомовної фонетичної компетентності учнів.  
      Метою досвіду виступає  розгляд і аналіз роботи із формування фонетичних умінь та навичок, демонстрація  розробки комплексу вправ та ігор з формування  англо-мовної фонетичної комунікативної компетентності учнів молодшого шкільного віку.
     Об’єктом дослідження є процес формування фонетичних навичок англійської мови в молодшій школі.
     Предметом дослідження є форми, методи і прийоми формування фонетичних знань та навичок англійської мови у початковій школі.
     В досвіді висвітлені основні етапи роботи над фонетикою з перших уроків введення в іншомовну атмосферу учнів молодшого шкільного віку, а також вимоги  до формування фонетичної компетентності школярів. В роботі відображається  продуктивна педагогічна ідея, яка дає можливість розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів англійської мови та планувати уроки з використанням запропонованих завдань, ігор , вирішуючи завдання сучасного підходу до навчання та виховання учнів.

      Результативність впровадження досвіду: практична значущість дослідження полягає у виділенні найефективніших форм роботи з формування англомовної фонетичної комунікативної компетентності учнів початкових класів. Поетапне й послідовне запровадження елементів запропонованої педагогічної технології може бути відтворено будь-яким учителем з урахуванням авторських підходів. 

      Репрезентація досвіду: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів англійської мови  та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу

Категорія: Іноземні мови | Додав: shevchenko (22.01.2014)
Переглядів: 3591 | Теги: методи, фонетична компетенція, фонетичні вміння та навички, Шевченківський, Фонетика, засоби навчальної діяльності, форми, англомовне середовище | Рейтинг: 2.7/70
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024