Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 13:03

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Інформатика

Зв'язок інформаційних технологій з іншими предметами
Зв'язок інформаційних технологій з іншими предметами

Агапова Софія Михайлівна,
вчитель інформатики, спеціаліст

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів  № 17 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  69027, м. Запоріжжя, вул. Енгельса, 20
Телефон: 769-80-46
E-mail: : zp.school17@gmail.com

Директор Данько Анатолій Іванович


Провідна педагогічна ідея досвіду: в практику педагогічної діяльності впроваджувати міжпредметні зв’язки, завдяки яким можна створювати умови для формування і розвитку в учнів ключових компетентностей шляхом здобуття власного естетичного досвіду в оновленому інформаційному суспільстві.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні приділяється значна увага.  Успішне розв’язання цієї педагогічно-соціальної проблеми суттєво впливає на якість і ефективність навчального процесу. Тому вона постійно перебуває в центрі моєї уваги. Актуальність проблеми обумовлена рівнем розвитку науки, на якому яскраво виражена інтеграція природничо-наукових, технічних, суспільних знань. В інформаційному суспільстві існують глобальні чинники, що породжують міжпредметні зв’язки.

Науково-теоретична база досвіду:  в процесі розвитку шкільна освіта враховує і втілює  новітні досягнення – гуманізацію і гуманітаризацію, рівневу та профільну диференціацію, суттєво нові види зв’язків між предметами, які наповнюються новим змістом. Курс інформатики володіє значними потенційними можливостями для розв’язання цих задач і загальних задач навчання, розвитку та виховання учнів.
У процесі роботи використано основні теоретичні засади розвитку освіти в Україні, які викладено в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти, у Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 – 2010 роки, в інших нормативних документах.


Стисла анотація досвіду: На уроках інформатики та образотворчого мистецтва мною простежується і використовується міжпредметний зв'язок. Його застосування забезпечує використання потенціалу двох навчальних дисциплін. Для учнів відкриваються додаткові можливості для вирішення навчальних та виховних завдань. Відбувається показ величезних інформаційних ресурсів, якими може користуватися учень коли встановить інтегровані зв'язки між цими навчальними предметами.
Досвід забезпечує:
  • формування логічного мислення в учнів;
  • розвиток індивідуальних особливостей учня, сприяє розвитку їхніх
  • здібностей;
  • підвищення інтересу до навчання;
  • формувати вміння аналізувати інформацію, помічати міжпредметні зв’язки та використовуючи їх, прогнозувати й робити висновки.
Результативність впровадження досвіду: міжпредметність  -  це  сучасний принцип навчання, що впливає на відбір і структуру навчального  матеріалу цілого ряду предметів,  посилюючи системність знань учнів, активізує методи навчання, орієнтує на застосування комплексних форм організації  навчання,  забезпечуючи єдність навчально-виховного процесу.
Систематичне використання міжпредметних зв’язків у формі  проблемних  питань, кількісних завдань,  практичних завдань забезпечує формування вмінь учнів установлювати й засвоювати зв'язок між  знаннями з різних предметів.
Категорія: Інформатика | Додав: kommun2 (03.02.2014)
Переглядів: 1195 | Коментарі: 1 | Теги: міжпредметні зв’язки, Комунарський, інформаційні технології. | Рейтинг: 2.9/43
Всього коментарів: 1
1 Наталья  
София лучшая!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024