Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:45

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Інформатика

Використання навчально-ігрових завдань як засіб підвищення зацікавленості та мотивації навчання п’ятикласників на уроках інформатики
Використання навчально-ігрових завдань як засіб підвищення зацікавленості та мотивації навчання п’ятикласників на уроках інформатики

Улинець Людмила Миколаївна 

Учитель інформатики, спеціаліст ІІ категорії

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Гончаренко Роман Вікторович 

Адреса  м. Запоріжжя, вул. Історична, буд. 92

Телефон  (0612) 36-56-10 

e-mailshkola75@i.ua, адреса сайту - zzosh75.ucoz.ru 



Провідна педагогічна ідея досвіду 

Усі учні різні. Вони по-різному мислять, сприймають інформацію, відчувають, виражають емоції. Але об’єднує їх те, що вони однаково люблять усе нове, незвичне, невідоме й оригінальне. Тому важливо, щоб учитель, який працює з учнями, умів їх зацікавити. На жаль, шкільні підручники зазвичай містять одноманітні тренувальні завдання: прочитай, дай відповідь на запитання; виконай завдання тощо. Але, як показує досвід, учні охочіше виконують ті завдання, розв’язати які можна, застосувавши нестандартні прийоми, кмітливість, винахідливість.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 

Використання навчально-ігрових завдань на уроках інформатики має на меті розвиток уваги, самостійності та наполегливості учнів, сприяє зацікавленості у подальшому вивченні предмета, навчає вести співбесіду з учителем, однокласниками. Даний матеріал спрямований на розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів.

Науково-теоретична база досвіду 

Спираюся на дослідження відомих дослідників в галузі інформаційних технологій Й.Я.Ривкінда, Т.І.Лисенка, Л.А.Чернікової, Н.В.Морзіна, І.Л.Володіної, В.В.Володіна. 

Стисла анотація досвіду 

За характером інноваційного потенціалу досвід є комбінаторним. В основу досвіду покладено евристичний (пошук інформації, її осмислення та інтерпретація), пояснювально-рецептивний (сприймання, осмислення, запам’ятовування) методи. 

Результативність впровадження досвіду 

Завдання використовуються при викладанні уроків інформатики у 5-х класах, спонукають до активного ознайомлення з новим предметом.

Репрезентація досвіду 

шкільний веб-сайт -  http://zzosh75.ucoz.ru/;  блог «Інформатика в школі» - http://inforzosh75.blogspot.com/; на рівні навчального закладу та району.

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AWFl1ZUhybmEyR2s/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AWl92T0MtYm1ud28/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AVTYxcGVvb1A3UkU/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ASXlTUklNWnQxQVU/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ASWtVYVpXcEkydjg/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ASXE3bFY1QWNMZWc/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AVDBLZlBnWnJ0X2c/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AQkFaV2dXM242Vk0/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ANDZ1NWVwNXhXYkU/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AZjg4b0tyOXozM1k/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AcmQ1VWxoSXV3QlU/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AUWF3b2xkYktCcXM/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AbEFlOUZ3WVVIS28/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AVndVVTBtdGJheUE/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ANXRJMWVVRHNCOW8/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AdW90Y0UxS1BsYWM/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AU19yUW1UMU1CcXc/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AZlVMeG1WeHVNYWc/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AejdSZk5FcEpRMXc/edit


Категорія: Інформатика | Додав: zavod (29.01.2014)
Переглядів: 923 | Коментарі: 3 | Теги: інформаційні процеси, інформація, повідомлення, дані, Заводський, складові комп’ютера, програма, об’єкт, меню, вікно програми | Рейтинг: 3.2/50
Всього коментарів: 3
3 zarevnalm   [Матеріал]
Дякую! smile

1 zarevnalm   [Матеріал]
Чому не всі посилання на ресурси матеріалів викладені на сторінці? Сподіваюсь, в найближчий час модератор виправить помилку!?

2 zavod   [Матеріал]
Виправлено. 
З повагою, модератор

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020