Улинець Людмила Миколаївна
Учитель інформатики,
спеціаліст ІІ категорії
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької
міської ради Запорізької області
Директор Гончаренко Роман Вікторович
Адреса м. Запоріжжя, вул. Історична, буд. 92
Телефон (0612) 36-56-10
e-mail–shkola75@i.ua, адреса сайту - zzosh75.ucoz.ru
Провідна педагогічна
ідея досвіду
Усі
учні різні. Вони по-різному мислять, сприймають інформацію, відчувають,
виражають емоції. Але об’єднує їх те, що вони однаково люблять усе нове,
незвичне, невідоме й оригінальне. Тому важливо, щоб учитель, який працює з
учнями, умів їх зацікавити. На жаль, шкільні підручники зазвичай містять одноманітні
тренувальні завдання: прочитай, дай відповідь на запитання; виконай завдання тощо.
Але, як показує досвід, учні охочіше виконують ті завдання, розв’язати які можна,
застосувавши нестандартні прийоми, кмітливість, винахідливість.
Обґрунтування
актуальності та перспективності досвіду
Використання навчально-ігрових завдань на уроках інформатики має на меті
розвиток уваги, самостійності та наполегливості учнів, сприяє зацікавленості у
подальшому вивченні предмета, навчає вести співбесіду з учителем,
однокласниками. Даний матеріал спрямований на розвиток творчих та
інтелектуальних здібностей учнів.
Науково-теоретична
база досвіду
Спираюся на дослідження відомих дослідників в галузі
інформаційних технологій Й.Я.Ривкінда, Т.І.Лисенка, Л.А.Чернікової, Н.В.Морзіна,
І.Л.Володіної, В.В.Володіна.
Стисла анотація досвіду
За характером інноваційного потенціалу досвід є комбінаторним. В основу
досвіду покладено евристичний (пошук інформації, її осмислення та
інтерпретація), пояснювально-рецептивний (сприймання, осмислення, запам’ятовування)
методи.
Результативність впровадження досвіду
Завдання використовуються при викладанні уроків
інформатики у 5-х класах, спонукають до активного ознайомлення з новим предметом.
Репрезентація досвіду
шкільний веб-сайт - http://zzosh75.ucoz.ru/; блог «Інформатика в школі» - http://inforzosh75.blogspot.com/; на рівні навчального закладу та району.
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AWFl1ZUhybmEyR2s/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AWl92T0MtYm1ud28/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AVTYxcGVvb1A3UkU/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ASXlTUklNWnQxQVU/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ASWtVYVpXcEkydjg/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ASXE3bFY1QWNMZWc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AVDBLZlBnWnJ0X2c/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AQkFaV2dXM242Vk0/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ANDZ1NWVwNXhXYkU/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AZjg4b0tyOXozM1k/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AcmQ1VWxoSXV3QlU/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AUWF3b2xkYktCcXM/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AbEFlOUZ3WVVIS28/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AVndVVTBtdGJheUE/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1ANXRJMWVVRHNCOW8/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AdW90Y0UxS1BsYWM/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AU19yUW1UMU1CcXc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AZlVMeG1WeHVNYWc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_9995X1Ra1AejdSZk5FcEpRMXc/edit