Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:44

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Інформатика

Методичний посібник по вивченню основ алгоритмізації та програмування мовою Logo у середовищі KTurtle
Методичний   посібник по вивченню основ алгоритмізації та програмування мовою Logo у середовищі KTurtle

Гайдар Віталій Вікторович, учитель інформатики,  спеціаліст другої категорії


Директор: Бурма Ірина Миколаївна

Запорізька гімназія 28 Запорізької міської ради

м. Запоріжжя, вул.  Лермонтова 16
Тел. (061) 233 25 53
e-mail  sekreta28@mail.ru,
адреса сайту www.s28.zp.ua  



Провідна педагогічна ідея досвіду:
В основу подання матеріалу покладено метод проектів та власний досвід викладання теми: учні знайомляться з тією частиною теоретичного матеріалу, яка їм потрібна для розв’язання певної проблеми або задачі. Метод допомагає вирішити дві  проблеми: нерозуміння учнями матеріалу та низька мотивація. Наведені теоретичні відомості та приклади є, так би мовити, опорним матеріалом у вивченні теми згідно з затвердженою програмою викладання інформатики у 5 класі, вирішують ряд питань, які постають в учнів на період викладання теми.  

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Згідно з концепції програми інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, навчання інформатики має бути професійно спрямоване. Учні 5-х класів будуть здобувати знання з основ алгоритмізації та програмування, щоб у майбутньому перейди до більш розвинених і вимогливих мов програмування, які є невід’ємною частиною у отриманні освіти за спеціальностями, пов’язаними з комп’ютерними технологіями де домінуючими видами діяльності є дослідження реальних об’єктів та їх моделей за допомогою математичних методів із застосуванням комп’ютерної техніки і спеціального програмного забезпечення.

Науково-теоретична база досвіду:

Запропонована методика є складовою методичної системи навчання інформатики в школі і базується на державній програмі «Програма з інформатики для 5-9 класів ЗОШ з поглибленим навчанням предметів природничо-математичного циклу ( Лист ЦТЗО №14.1/12-Г-265 від 05.09.12) Програма надрукована в журналі «Комп’ютер у школі та сім’ї» №6 2012 року». Методична система розглядається як сукупність взаємопов’язаних компонентів, а саме: цілей навчання, змісту, методів, засобів і форм організації навчання, що утворюють єдину цілісну функціональну структуру, орієнтовану на досягнення цілей навчання.

Стисла анотація  досвіду:

При формуванні структури та змісту даної методики використано такий підхід, який формує знання та навички у учнів, які є фундаментом при вивченні теми «алгоритмізація і програмування», яка в свою чергу пролягає «червоною лінією» крізь увесь період навчання у середній та старшій школі з предмету інформатика. Ставиться проблема (задача), при цьому демонструється, при необхідності, зразок типового розв’язування подібної задачі, потім пропонується учням знайти власний шлях щодо її розв’язання: формулюється завдання,  наводяться методи, які необхідні для розв’язання цієї задачі, обговорюється послідовність дій, команд мови Logo, по роботі із цими методами, яка приводить до поставленої мети.  Після виконання послідовності дій з реалізації певної демонстраційної задачі учні працюють над завданням для самостійного виконання, при цьому вони користуються навичками і вміннями, набутими при розробці попередніх завдань. Серед завдань для самостійного виконання зустрічаються такі, які потребують нових знань. У цих випадках вчитель надає необхідний теоретичний матеріал, і в якості джерела знань може посилатися на певні теми розробленого методичного посібника.

Результативність впровадження досвіду:

Запропонована методика сприяє зростанню компетентності учнів у використанні інформаційних технологій для розв’язання математичних, логічних, геометричних та інших задач.
Протягом навчальної діяльності учні здобувають необхідні знання та набувають практичні навички через розв’язання задач різного рівня складності, виконують всі етапи рішення задачі

Репрезентація досвіду:

Розроблений матеріал може стати у нагоді при вивченні учнями 5 класу теми «Алгоритмізація і програмування»

Категорія: Інформатика | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 504 | Теги: Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.5/22
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020