Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:56

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Інформатика

Методичний посібник по виконанню практичних робіт в середовищі Excel

Методичний   посібник по виконанню практичних робіт в середовищі Excel

Воропай Юрій. Іванович    спеціаліст вищої категорії,  вчитель-методист, заслужений вчитель України,

Горбань Тамара Андріївна – спеціаліст вищої категорії,  вчитель-методист,

Ришт Зоя Василівна – спеціаліст вищої категорії,  вчитель-методист.

Контактна інформація про навчальний заклад:

Директор: Бурма Ірина Миколаївна

Запорізька гімназія №28 Запорізької міської ради

М. Запоріжжя, вул.  Лермонтова 16

Тел. 233 25 53

e-mail  sekreta28@mail.ru,

адреса сайту www.s28.zp.ua  


Провідна педагогічна ідея досвіду

В основу подання матеріалу покладено метод проектів, коли учні знайомляться з тією частиною теоретичного матеріалу, яка їм потрібна для розв’язання певної проблеми або задачі. Метод допомагає вирішити дві серйозні проблеми: нерозуміння учнями матеріалу та низька мотивація. Завдання розроблені на такому матеріалі, з котрим учні стикаються у повсякденному реальному   житті. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду.

Згідно з концепції програми інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, навчання інформатики має бути професійно спрямоване. Випускники фізико-математичного та інформаційно-технологічного профілю   у майбутньому будуть здобувати вищу освіту у ВНЗ за спеціальностями, зв’язаними з комп’ютерними технологіями де домінуючими видами діяльності є дослідження реальних об’єктів та їх моделей за допомогою математичних методів із застосуванням комп’ютерної техніки і спеціального програмного забезпечення.

Науково-теоретична база досвіду

Запропонована методика є складовою методичної системи навчання інформатики в профільній школі і базується на державній програмі «Інформатика. Навчальна програма для 10–11 класів інформаційно-технологічного профілю». Методична система розглядається як сукупність взаємопов’язаних компонентів, а саме: цілей навчання, змісту, методів, засобів і форм організації навчання, що утворюють єдину цілісну функціональну структуру, орієнтовану на досягнення цілей навчання.

Стисла анотація  досвіду

При формуванні структури та змісту даної методики використано такий підхід: ставиться проблема (задача), при цьому демонструється при необхідності зразок проекту, потім шукаються шляхи її розв’язання: формулюється завдання,  наводяться методи, які необхідні для розв’язання цієї задачі (реалізації проекту), обговорюється послідовність дій по роботі із цими методами, яка приводить до поставленої мети.  Після виконання послідовності дій з реалізації певного демонстраційного проекту учні працюють над завданням для самостійного виконання, при цьому вони користуються навичками і вміннями, набутими при розробці попередніх проектів. Серед завдань для самостійного виконання зустрічаються такі, які потребують нових знань. У цих випадках вчитель надає необхідний теоретичний матеріал та спеціальну літературу для самостійного вивчення.

Результативність впровадження досвіду:

Запропонована методика сприяє зростанню компетентності учнів у використанні інформаційних технологій для розвязання науково-технічних, економічних, виробничих, та інших прикладних задач.

Протягом навчальної діяльності учні здобувають необхідні знання та набувають практичні навички через створення навчальних проектів, виконують всі етапи рішення задачі:
- вивчення властивостей реальної  предметної області;
- побудова математичної моделі;
- складання алгоритму розв’язання задачі;
- розробка математичних та інших методів для розв’язання науково-технічних, економічних, виробничих, та інших прикладних задач з урахуванням особливостей середовища;
- аналіз одержаних результатів та їх інтерпретація;
- здійснення науково-дослідних проектів з розширення галузей застосування математичних методів і інформаційних технологій.

Репрезентація досвіду:

В навчальних закладах, де використовується програма поглибленого вивчення інформатики та профільного рівня, методика може стати основою для вивчення теми «Технології обробки числової інформації (Excel.

Категорія: Інформатика | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 770 | Теги: Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.9/35
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020