Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 22:43

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Інформатика

Метод проектів як інноваційна технологія формування ключових компетентностей
Метод проектів як інноваційна технологія формування ключових компетентностей

Прокопченко Олена Миколаївна, 
учитель інформатики, вища категорія, вчитель-методист


 Запорізька гімназія №93 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор:   Іванова Тетяна Іванівна
Адреса: м. Запоріжжя, вул. Полякова, 9
Телефон: 67-44-15




Провідна педагогічна ідея досвіду: використання методу проектів призводить до формування основних груп компетентностей: соціальної, комунікативної, інформаційної, саморозвитку й самоосвіти, продуктивної творчої діяльності.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: завдання освітньої галузі  "Технології”:  "Формування і розвиток  проектно-технологічної та інформаційно-комунікаційної компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації у суспільстві.” (Державний стандарт базової і повної загальної освіти (2013р.) 

Науково-теоретична база досвіду:
 - Джон Д'юі (1859-1952) (теоретичні положення щодо сутності методу);
- Е. Паркхарст і У. Кілпатрік (радикальне впровадження ідеї Д'юі );
-І.Родигіна, О.Овчарук, А.Хуторський (класифікація груп компетентностей);
- О.Пометун, О.Данилевська ( компетентністний підхід до сучасного уроку);
- М.Б.Павлова, В.Д.Симоненко, П.С.Лернер, Є.С.Полат, І.Д.Чечель (обґрунтування сутності і умов застосування методу проектів).

Стисла анотація досвіду: даний досвід є комбінаторним за інноваційним потенціалом та  присвячений використанню методу проектів як інноваційної технології формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення інформатики та практичного впровадження проектної діяльності через технологію веб-квестів. У вступній частині досвіду подано поняття методу проектів та його основна ідея, обґрунтовується актуальність його застосування як засобу, який сприяє розвитку ключових компетентностей та висвітлене його  практичне значення. В основній частині розглянуто технологію реалізації педагогічної ідеї та її складових, проаналізовані результати застосування даної технології вчителем на практиці. Як приклад роботи вчителя з методу проектів у формі  веб-квестів до опису досвіду представлені додатки.  

Результативність впровадження досвіду: за наслідками  роботи із застосуванням проектного методу у формі веб-квестів можна зробити наступний висновок: при застосуванні даного методу досягаються високі результати навчання школярів інформаційним технологіям, значно підвищується інтерес учнів до предмету «Інформатика», добре є видимими міжпредметні зв'язки. Використання технології веб-квестів на уроках інформатики та в позаурочній діяльності    дозволяє реалізувати особистісно-диференційований підхід в навчанні, можливість організувати урочну і позаурочну діяльність учнів, використовуючи технології Інтернету.

Категорія: Інформатика | Додав: shevchenko (24.01.2014)
Переглядів: 1360 | Коментарі: 3 | Теги: міжпредметний веб-квест, Шевченківський, веб-квест, веб-квест з інформатики, проектна технологія | Рейтинг: 2.8/49
Всього коментарів: 3
3 nakurash  
Замечательный материал. Спасибо!

2 Ольга  
Дуже актуальна тема. Учням теж подобається.Дякую.

1 Катерина Фролова  
Спасибо! Мне тоже очень нравится это направление работы.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024