Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 18:03

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Інформатика

Формування і розвиток інформаційних компетентностей учнів на уроках інформатики

Формування і розвиток інформаційних компетентностей учнів на уроках інформатики


Травнікова Алла Миколаївна 

Вчитель інформатики, спеціаліст вищої категорії

Запорізький навчально-виховний комплекс №67 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Малиш Олена Євгенівна.

Адреса: вул.Радіаторна , 26,  тел. (061)236-56-02

e-mail –   komplex67@rambler.ru                

адреса сайту - http://znvk67.zp.ua/

 


Провідна педагогічна ідея досвіду 

Втілення інформаційно-комунікаційної технології у навчально-виховний процес, розвиток і подальше закріплення позитивних навичок, формування стійкої мотивації до самореалізації та саморозвитку, творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків, розширення світогляду.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 

Цей досвід присвячений формуванню інформаційної компетентності, вмінню застосовувати необхідні новітні інформаційні технології, підвищенню якості навчання.

Науково – теоретичною  базою досвіду

Є головні положення щодо розвитку загальної середньої освіти в Україні, викладені в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Державній національній програмі «Освіта» (Україна ХХІ століття), Основах стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України, Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті.

Серед українських та зарубіжних дослідників, хто торкається питання застосування мультимедійних технологій при навчанні, слід виокремити таких: Н.І. Гендіна, Ю.С. Зубов, С.Д.Каракозов, О.А. Кизик, Н.Х.Насиров, О.В. Хуторськой, С.В. Тришина, А.Н. Зав’ялов, В.В. Недбайта ін..

Стисла анотація досвіду:

Досвід висвітлений на 10 сторінках має 7 додатків; у досвіді представлені теоретичні основи та практична спрямованість даної проблеми. Актуальність даної теми обумовлена тим, що у наш час інформаційна компетентність є однією з ключових компетентностей конкурентоспроможної особистості, а також обумовлена тенденціями сучасного освітнього та навчально-виховного процесу, у зв’язку із збільшенням ролі інформації і знань у політичному, економічному, соціальному та культурному житті суспільства. Розвиток інформаційної компетентності на уроках інформатики полягає в залученні учнів до написання рефератів з певної тематики з поданням рекомендованого списку, навчанні учнів роботі з навчальними комп’ютерними програмами, рекомендуванні та пошуку потрібних сайтів для роботи з інформацією, формуванні та розвитку умінь учнів у безпосередньому спілкуванні в мережі Internet. Всі ці навички дозволять випускникам бути гнучкими, мобільними, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці; використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих ситуацій; володіти комунікативною культурою, уміти працювати в контакті; цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації, так і в інтересах суспільства, держави; уміти здобувати, аналізувати інформацію, застосовувати її для індивідуального розвитку й самовдосконалення; бути здатним до вибору з численних альтернатив, що пропонує сучасне життя.

Результативність впровадження досвіду 

Забезпечення високої пізнавальної активності вихованців у сфері навчання та виховання, формування в них стійкої мотивації до самореалізації та саморозвитку, вміння застосовувати необхідні новітні інформаційні технології, висунути на передній план найважливіші навчальні цілі і задачі, розвиток у учнів уміння відфільтровувати тільки актуальну та корисну інформацію, створення сприятливих умов для професійного самовизначення старшокласників.

Репрезентація досвіду 


Досвід може бути цікавим для вчителів інформатики.

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaZXNtUGQwRGhDYWs/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaVkhfZWMwckxkdms/edit  

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaQzlvZ3VadjZHekk/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaSWJxUFpYc0pwTVk/edit  

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaR0cxR2JDTlI1NE0/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaRmJfd0J2RThjV1E/edit  

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghadlE5UGxuVkVfZnM/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaUjNaRnB1QmQ2VWc/edit  

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaV2hOQWtFeDUzV3c/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaanJLVnB0dVpUOEE/edit  

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghabXg5R0tMMXZxdk0/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaNTVLbHRXVGh6clE/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaVXJjNGVaRHNmVWc/edit  

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghablNoWTZObHRNSUU/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaM196Yi1WMDNXaHc/edit  

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghabnFiYVBCV2FmeEE/edit

https://docs.google.com/document/d/1dnJbWeIlPJD6dYDds2wEcu0dwUfCNhWZoEcXxkVX1Vc/edit#bookmark=id.gjdgxs  

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaNU93YkxGaVpyTms/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaSlI3VklnMTk5eGc/edit  

 




 


 

 

 

 


Категорія: Інформатика | Додав: zavod (24.01.2014)
Переглядів: 946 | Теги: новітні інформаційні технології, Заводський, системне програмне забезпечення, спілкування в мережі Internet | Рейтинг: 2.8/37
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020