Провідна педагогічна ідея досвіду: через застосування технологій розвитку творчої особистості, які раціонально поєднують методичну та психологічну сторони процесу навчання, на уроках географії та в позаурочний час до формування ключових компетентностей кожного учня.
Обргрунтування актуальності та перспективності досвіду
Однією з ключових ідей модернізації освіти за останні роки стала ідея формування компетентностей (комунікативної, соціальної, творчої, інтелектуально-інформаційної). Щоб успішно функціонувати у динамічному суспільстві, особистість має володіти, з одного боку стійким світоглядом, моральними переконаннями, а з іншого боку – гнучкістю, стійкістю щодо оволодіння новою інформацією і створенням чогось нового протягом усього життя.
Науково-теоретична база досвіду: робота грунтується на наукових дослідженнях як українських, так і російських вчених–педагогів – А. Хуторського, С. Бондаря, О. Овчарука, Т. Каткової, Є. Павлютенкова, І. Єрмакова.
Стисла анотація досвіду
Розроблені творчою групою уроки географії з використанням сучасних технологій сприяють формуванню у учнів 8-10 класів ключових компетентностей, розвивають їх творчі навички, стійкий світогляд, вміння існувати в сучасному інформаційному просторі, досягати поставлених цілей.
Результативність впровадження досвіду: підвищення рівня навченості та географічних навичок підлітків, вміння оволодівати сучасними технологіями для досягнення поставлених задач, перемоги на II, III та IY етапах учнівських Всеукраїнських олімпіад, конкурсах МАН та інтерактивних конкурсах.
Репрезентація досвіду: проведення науково-теоретичних семінарів, відкритих уроків, публікації в журналах «Краєзнавство», «Географія та основи економіки в школі».