Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 17:42

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Географія та економіка

Застосування сучасних технологій по формуванню ключових компетентностей учнів на уроках географії
Застосування сучасних технологій по формуванню ключових компетентностей учнів на уроках географії. Методична скарбничка вчителя


Творча група вчителів географії Шевченківського району у складі: 
  • Кравченко Ж. Б. – керівник РМЦ вчителів географії, вчитель ЗНВК «Вибір», вчитель віщої категорії, вчитель-методист;
  • Савчук Н. П. – вчитель географії ЗЗШ №4, вчитель віщої категорії, старший учитель;
  • Майоренко С. Г. – вчитель географії ЗНВК №63, вчитель вищої категорії;
  • Гречка А. І. – вчитель географії ЗЛ №34, вчитель вищої категорії, старший учитель;
  • Шапкіна Т. І. – вчитель географії ЗСШФК №18, вчитель II категорії;
  • Божко С.О. – вчитель географії ЗНВК №68, вчитель I категорії;
  • Розсохач С.О. – вчитель географії ЗЗШ №65, вчитель вищої категорії;
  • Білоус Ю.А. – вчитель географії ЗЗШ №12, вчитель I категорії.


Провідна педагогічна ідея досвіду: через застосування технологій розвитку творчої особистості,  які раціонально поєднують методичну та психологічну сторони процесу навчання, на уроках географії та в позаурочний час до формування ключових компетентностей кожного учня.

Обргрунтування актуальності та перспективності досвіду
Однією з ключових ідей модернізації освіти за останні роки стала ідея формування компетентностей (комунікативної, соціальної, творчої, інтелектуально-інформаційної). Щоб успішно функціонувати у динамічному суспільстві, особистість має володіти, з одного боку стійким світоглядом, моральними переконаннями, а з іншого боку – гнучкістю, стійкістю щодо оволодіння новою інформацією і створенням чогось нового протягом усього життя. 

Науково-теоретична база досвіду: робота грунтується на наукових дослідженнях як українських, так і російських вчених–педагогів – А. Хуторського, С. Бондаря, О. Овчарука, Т. Каткової, Є. Павлютенкова, І. Єрмакова.

Стисла анотація досвіду 
Розроблені творчою групою уроки географії з використанням сучасних технологій сприяють формуванню у учнів 8-10 класів ключових компетентностей, розвивають їх творчі навички, стійкий світогляд, вміння існувати в сучасному інформаційному просторі, досягати поставлених цілей.    

Результативність впровадження досвіду: підвищення рівня навченості та географічних навичок підлітків, вміння оволодівати сучасними технологіями для досягнення поставлених задач, перемоги на II,  III  та  IY етапах учнівських Всеукраїнських олімпіад, конкурсах МАН та інтерактивних конкурсах.

Репрезентація досвіду: проведення науково-теоретичних семінарів, відкритих уроків, публікації в журналах «Краєзнавство», «Географія та основи економіки в школі».





Категорія: Географія та економіка | Додав: shevchenko (30.01.2014)
Переглядів: 1467 | Коментарі: 2 | Теги: Шевченківський, компетенція, творчий розвиток, критичне мислення, толерантність | Рейтинг: 3.6/211
Всього коментарів: 2
2 осипенко с.м.  
Через застосування технологій розвитку творчої особистості, на уроках географії та в позаурочний час формуються ключові компетентності кожного учня.
Успіхів вам. колеги!

1 Людмила.  
Опыт творческой группы учителей географии Шевченковского района способствует повышению уровню знаний учащихся и формированию компетентностей у учеников.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024