Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:28

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Географія та економіка

Використання ігрових форм роботи на уроках географії як засіб формування стійкого інтересу до навчання. Система уроків з теми «Африка»
Використання ігрових форм роботи на уроках географії як засіб формування стійкого інтересу до навчання. Система уроків з теми «Африка»


Берестовська Оксана Олександрівна 

учитель географії ,спеціаліст ІІ  категорії

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Гончаренко Роман Вікторович

Адреса: Запорізька область, м.Запоріжжя,  Історична, 92

Телефони: (061)2365610, (061)2365632

E-mail: shkola75@i.ua , сайт: http://zzosh75.ucoz.ru.




Провідна педагогічна ідея досвіду 

Застосування ігрових форм навчання дає можливість кожному учневі на підставі його інтересів, нахилів і суб’єктивного досвіду реалізувати себе в пізнанні, навчальної діяльності, відчути власний успіх. Практика переконує, що саме через інтерактивні форми навчання можна виховати творчого учня, бо «те, що я чую, я забуваю; те, що я бачу, я пам’ятаю; те, що я роблю, я розумію», - говорив великий китайський філософ Конфуцій.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: актуальність і гострота обраної теми підвищується, набуваючи об’єктивно перспективного характеру як для самого вчителя, так і для суб’єктів педагогічного процесу в навчальному закладі - учнів. Висвітлені та систематизовані різноманітні ігри на різних етапах уроку, що використовуються в навчальній діяльності. Види роботи спрямовані на інтерес сприйняття навчального матеріалу, в процесі якого б активізувалась учнівська творчість, самостійна ініціатива, самовираження.

Науково-теоретична база досвіду 

В основу досвіду покладено: інтерактивні технології навчання (О. Пометун, Л. Пироженко), поєднання проблемного підходу з інтерактивними технологіями в навчальному процесі (В.С. Гаврилюк), ідеї навчання і виховання (В. Сухомлинський), класифікація педагогічних ігор за Г. К. Селевком, нетрадиційні форми уроків географії (О.Г. Стадник).

Стисла анотація досвіду 

Досвід модифікаційний, що пов'язаний з раціоналізацією відомих методик, ідей. Застосування досвіду дозволяє виховувати творчу особистість, яка буде здатна навчатися протягом життя, вміти застосовувати знання в певних ситуаціях. Учнів захоплює проведення ігрових моментів на уроці, активізує розумову і пізнавальну діяльність, викликає інтерес до навчального предмету, таким чином звільняючи їй шлях до самостійності.


Результативність впровадження досвіду

 

Представлені матеріали можуть бути використані вчителями - географами в організації навчальної роботи на уроках, в роботі з обдарованими учнями, під час проведення предметних декад, в діяльності творчих педагогічних груп.


Репрезентація досвіду 


Досвід представлений на районному та обласному етапах конкурсу «Учитель року - 2014».


Досвід з теми «Використання ігрових форм роботи на уроках географії як засіб формування стійкого інтересу до навчання» https://docs.google.com/file/d/0BzOyOqYKyvtzczdFZjY2ZDNPT3c/edit

Система уроків з теми «Африка», 7 клас.  https://docs.google.com/file/d/0BzOyOqYKyvtzOW5tVzZiVDVORjg/edit



 


Категорія: Географія та економіка | Додав: zavod (29.01.2014)
Переглядів: 724 | Теги: самостійна ініціатива, компетентність, інтерактив, критичне мислення, самовираження, толерантність, активізація учнівської творчості, Заводський | Рейтинг: 2.9/39
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020