Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 03:14

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Географія та економіка

Компетентнісний підхід до формування змісту та організації навчального процесу
Компетентнісний підхід до формування змісту та організації навчального процесу шляхом впровадження інтерактивних форм і методів навчання


Майоренко Світлана Георгіївна, 
вчитель географії, «спеціаліст  вищої категорії»


 Запорізький навчально-виховний комплекс № 63
 Запорізької міської ради  Запорізької області
Директор:   Циганов Г.В.
Адреса: м. Запоріжжя, вул. Пархоменка, 12-А
Телефон: 67-80-16



Провідна педагогічна ідея досвіду: Важливим сьогодні є набуття учнями набору їх життєво важливих компетентностей, необхідних для життя в суспільстві та швидкозмінному світі. Як економічні, соціальні, комунікативні так і інші чинники розвитку цивілізації посилили зацікавленість суспільства результатами освіти і зумовили появу нових, важливіших і реальніших, індикаторів для розвитку особистості. Такий підхід спрямовує нас на цілий набір компетентностей (знань, умінь, навичок, ставленьтощо), котримимаютьоволодітиучні,якізакінчують школу.

Обгрунтуванняактуальності та перспективності досвіду: Важливими  індикаторами сьогодні, разом з тим, що особа знає і вміє в шкільних предметах, є її здатність відповідати вимогам сучасного життя. Якщо у 80-х роках розвинені країни тільки розпочали обговорювати прагматичніші підходи до навчання, то останніми роками можна спостерігати систематичні зусилля в компетентнісному підході до предмету.

Науково- теоретична база досвіду: Садкіна В. І.,Усі уроки географії, 9 клас — Х.: Вид. група «Основа», 2009.. — (Серія «12-річна школа»); Сиротенко А.Й., Стадник О.Г., Економічна та соціальна географія України. І.Л.Дітчук, О.В.Заставецька, Д.В. Ткач., Економічна і соціальна географія України;
Географія. 9 кл. Пестушко В.Ю., Уварова Г.Ш. Генеза. 2009.Економічна і соціальна географія України-Тернопіль. Н.К.  Богдан;  Географія. 9 кл. Садкіна В.І., Гончаренко О.В. Оберіг. 2009. Економічна і соціальна географія України; Географія. 9 кл. Гілецький Й.Р. Підручники і посібники. 2009. Економічна і соціальна географія України;  Географія. 9 кл. Надтока О.Ф., Топузов О.М. Світ знань. 2009 Економічна і соціальна географія України.

Стисла анотація досвіду: В сучасному світі  неможливо обійтись без сучасних технологій. Чим більше розвивається суспільство, тим необхідніші науково-технічні розробки в різних галузях господарства. Що ж таке інтерактивні методи і форми навчання? Як їх можна приміняти  на уроках географії? Дійсно, сьогодні, коли обсяг інформації зріс до неможливості осягнення її однією людиною, я вважаю, що дидактична функція вчителя полягає не в передачі знань, а у формуванні навичок здобувати їх, застосовуючи інтерактивні методи. Робота спрямована на моделювання реальних життєвих ситуацій,  на спільне розв’язання проблем, використовуючи рольові ігри. Вони найбільше сприяють формуванню в учнів умінь і навичок, виробленню у них власних цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії в навчанні.

Результативність впровадження досвіду:  результатом застосування під час уроків новітніх технологій є зростання рівня навченості учнів та формування географічної компетентності.

Репрезентація досвіду: Схвалено методичною радою. Протокол №3 від 16.12.13. Матеріали зберігаються в методичному кабінеті закладу.

Категорія: Географія та економіка | Додав: shevchenko (29.01.2014)
Переглядів: 909 | Коментарі: 1 | Теги: компетентнісний підході до предмету, типи компетенцій, новітні технології, Шевченківський, інтерактивний | Рейтинг: 3.2/74
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024