Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:01

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Географія та економіка

Формування мотивації позитивного ставлення до вивчення географії
Формування мотивації позитивного ставлення до вивчення географії шляхом використання інтерактивних технологій



Дунаєва Наталія Миколаївна, 
вчитель географії, 
спеціаліст вищої категорії, 
вчитель – методист






Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г. Шевченко 

Директор школи – Ситенко Неля Юріївна

69095 м. Запоріжжя, вул. Г.Сталінграда, буд. 11,
т.62-40-62

Провідна педагогічна ідея досвіду: 
Розвивати рівень пізнавального інтересу до географії, самостійну діяльність, творчу особистість учня. Формувати науковий підхід до вивчення географії.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: 
Без географічних знань і вмінь, без розвинутого уявлення про просторову неоднорідність земної поверхні, без економічної та соціальної географії не може бути сформована у свідомості учнів цілісна наукова картина світу. Актуальним є вивчення природничо-географічних дисциплін у школі, завдяки яким відбувається формування наукового світогляду, знань основ екологічної культури, коли учні відчувають себе дбайливим господарем на землі.

Науково – теоретична база досвіду. 
В основу досвіду лягли наукові праці: Коберніка С. Г., який у своїй педагогічній діяльності прагнув розвинути творчу особистість; Ярошенка О. Г. головною метою вчителя вважав формування в учнів уміння і навички одержувати географічні знання самостійно; Стяглика Н.І., який головним у навчанні географії вважав розвиток пізнавальних інтересів свого предмету.

Стисла анотація досвіду: 
В своїй роботі вчитель використовує систему методів, заздалегідь продумані різноманітні прийоми і форми навчання, які впливають на розвиток пізнавальної діяльності, а саме:
Інтерактивні методі та прийоми (метод асоціацій, мозкова атака дискусії) ;
Проектні технології ;
Групові форми роботи;
Ділові ігри; 
Прийом експертних груп; 
Метод навчальних презентацій.

Результативність впровадження досвіду: 
Досягнення: підвищення якості знань учнів, результати участі в інтелектуальних конкурсах та олімпіадах з предмету. Моніторингові дослідження навчальних досягнень учнів з географії свідчать про доцільність використання досвіду, вивчення його та запровадження у практиці.

Репрезентація досвіду: 
Інтернет - сайт Освіта. ua Форум педагогічних ідей «Урок»; Методичний портал; Заповікі, виступи на ШМО «Ефективність застосування новітніх освітніх  технологій у практиці навчального процесу»; виступ на РМО «Особливості використання проблемних ситуацій на уроках географії»
         
Категорія: Географія та економіка | Додав: Zhovt2 (27.01.2014)
Переглядів: 969 | Коментарі: 7 | Теги: глобус, групова форма роботи, пізнавальна діяльність, критичне мислення, Жовтневий, освітні технології на уроках геогра | Рейтинг: 3.5/91
Всього коментарів: 7
7 vsh   [Матеріал]
Робота актуальна.

6 Oksana   [Матеріал]
Прекрасна робота!!!

5 Світлана Леонідовна   [Матеріал]
Корисна робота, дає високі результати при навчанні!

4 Влад   [Матеріал]
Мені робота сподобалась. Дякую!

3 mnb   [Матеріал]
Дуже гарна і цікава робота!

2 прккк   [Матеріал]
Гарна робота

1 03061972   [Матеріал]
Mені сподобалась робота дуже актуальна і обгрунтована . Спасибі

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020