Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 15.08.2020, 14:52

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Географія та економіка

Формування ключових компетентностей на уроках географії
Формування ключових компетентностей на уроках географії в умовах впровадження нового Державного стандарту через використання  ефективних форм розвивального навчання

Кравченко Жанна Борисівна, 
вчитель географії,  спеціаліст вищої категорії, «Вчитель-методист»

 Запорізький навчально-виховний комплекс «Вибір» 
 Запорізької міської ради  Запорізької області
Директор:   Лозова Наталія Петрівна
Адреса: м. Запоріжжя, вул. Пархоменка, 19
Телефон: 67-47-75


Провідна педагогічна ідея досвіду:  як стверджував Бернард Шоу: «Єдиний шлях, який веде до знань, - це діяльність». Ідея досвіду полягає в розвитку творчої особистості учня через діяльнісний підхід, різноманітні форми роботи як на уроках, так і в позаурочний час, формування уваги, пам’яті, логічного мислення.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: творчій підхід та новизна досвіду полягає в підборі доцільних форм і методів, педагогічних прийомів при вивченні як фізичної, так і економічної географії та в безперервному процесі формування ключових компетентностей учнів.

Науково-теоретична база досвіду: робота ґрунтується на наукових дослідженнях як українських так і російських вчених - С.Бондаря, А.Хуторського, С.Павлютенкова та інших.

Стисла анотація досвіду: застосування географічних диктантів при фронтальній перевірці знань учнів розвиває самостійність мислення, наукові поняття, потенційні здібності учнів, впливає на емоційний стан та почуття, враховує психологічний аспект вікових особливостей учнів, формує ключові компетентності на уроках географії. Географічні диктанти допомагають за 10 хвилин перевірити засвоєння навчального матеріалу.

Репрезентація досвіду: публікації в журналі «Географія та економіка в сучасній школі», використання диктантів на уроках географії, виступ на педраді та на засіданні РМЦ вчителів географії.

Результативність впровадження досвіду: підвищення рівня знань учнів з географії, розвиток пам’яті  та логічного мислення, переможці II  та III етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії протягом останніх 12 років.

Категорія: Географія та економіка | Додав: shevchenko (29.01.2014)
Переглядів: 1784 | Коментарі: 3 | Теги: географічний диктант, різниця, поняття, найбільший, Шевченківський, Формула, коефіцієнт | Рейтинг: 3.4/95
Всього коментарів: 3
3 Олена Миколаївна   [Матеріал]
Дякую за цікаві та корисні матеріали!!!

2 осипенко с.м.   [Матеріал]
завдяки багатому досвіду вчителя, район завжди має призерів олімпіад. Добре, що є такі вчителі, які дають знання, впевненість в своїх силах.

1 олександр о.   [Матеріал]
Географічні диктанти допомагають за короткий час перевірити засвоєння навчального матеріалу, впливають на емоційний стан та почуття учнів, Дуже цікава робота. Уклін таким вчителям як ви, Жанно Борисівно!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020