Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 17.01.2022, 09:45

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Географія та економіка

Формування економічних знань у старшокласників в загальноосвітніх навчальних закладах нового типу
%Формування економічних знань у старшокласників в загальноосвітніх навчальних закладах нового типу

Загідуліна Наталія Георгіївна, вчитель економіки, вища категорія.

Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27  Запорізької міської ради Запорізької області;

директор – Гашенко Л.Д.;

адреса – 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а,
т.34-22-91, ogg27@ukr.net,
gimnasiya27.at.ua.





Провідна педагогічна ідея досвіду: Залучення учнів до дослідницької діяльності в галузі економічної науки дає можливість розвинути ті здібності, які допомагають швидко та якісно здобувати теоретичні знання та використовувати їх у практичній діяльності.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність економічної освіти і виховання школярів у наші дні обумовлена необхідністю їх адаптації до динамічно змінюючихся соціально – економічних умов життя, підвищеними вимогами до особистих якостей майбутніх кадрів ринкової економіки – їх активності, самостійності, компетентності, діловитості, відповідальності. В сучасних умовах розвитку суспільства успіх кожної людини, а отже, і суспільства в цілому можливий лише в тому випадку, коли більша частина людей свідомо, виходячи з особистого досвіду та враховуючи властиві їй особливості, буде діяти відповідно до об’єктивно існуючих економічних закономірностей. Забезпечення майбутнього держави в нових ринкових умовах складають нові вимоги до підготовки молодого покоління до економічних взаємовідносин, що є можливим за умови вивчення теорії та практики формування економічних знань старшокласників у процесі навчання.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретичну та дидактичну базу досвіда визначили дослідження зарубіжних та вітчизняних вчених, які мають особливе значення для формування економічних знань і мислення учнів: В. Афанасьєвої, Ю. Васильєвої, О. Вощенкової, Н. Гордієнко, В. Дудика, М. Єрмоленко, Н. Кулакової, Н. Лебедєва, Г. Романової, І. Рябової, І. Сасової, Б. Щемякіна й інших.

Стисла анотація досвіду: Застосування дослідницького підходу в навчанні спрямоване на становлення в школярів досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості, на формування нових пізнавальних цінностей учнів і збагачення їх пізнавальної ціннісної орієнтації. Тому навчання в значній мірі стає таким, що ініціюється учнями, які засвоюють новий досвід, у тому числі і дослідницько-пізнавальний.

Результативність впровадження досвіду: через написання та захист бізнес-планів, дослідницьких робіт МАН, районних та обласних олімпіад, економічних ігр та конкурсів.

Репрезентація досвіду: Досвід вчителя апробовано і репрезентовано в системі навчально-виховного процесу гімназії №27, в роботі районного та шкільного  МО, під час навчання на курсах підвищення кваліфікації при КЗ «ЗОІППО» 2012р, на Всеукраїнському сайті «Учительський журнал он-лайн» видавничої групи «Основа».


Категорія: Географія та економіка | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 644 | Теги: економічна освіта, процес пізнання, формування нових пізнавальних цінно, формування економічних знань, Орджонікідзевський, процес навчання | Рейтинг: 1.7/22
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2022