Полікультурна компетентність як провідна у компетентнісно-орієнтованому підході до навчання 
Мірошниченко Ірина Анатоліївна, вчитель фізики та астрономії, вища категорія
Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ст.. № 69 Запорізької міської ради Запорізької області, керівник Борисенко Людмила Михайлівна;
69096 м. Запоріжжя, вулиця Ладозька, 2
Провідна педагогічна ідея досвіду: формування полікультурної компетентності учнів через особистісно - орієнтований підхід до дитини та розвиток його індивідуальності.
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: реалізація компетентнісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі з фізики сучасними формами і методами навчання
Науково-теоретична база досвіду: 1.Хуторський А.В Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования. 2.Родигіна І.В. Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання. 4.Довгопол И.И., Иванова Т.А. Современные образовательные и педагогические технологии. Стисла анотація досвіду: Обрана тема та набутий досвід роботи направлені на впровадження в практику сучасних форм і методів навчання, опираючись на сучасні педагогічні технології особистісно-орієнтованого навчання, проблемно-пошукового, ділового партнерства та співробітництва; вітагенні та інтерактивні методи навчання. Відкрита система пошуку та вибору шляху пізнання в педагогічній майстерні « Світ наших захоплень» спрямована на формування компетентної особистості учнів та вчителя.
Результативність впровадження досвіду: Сформованість стійкого інтересу до предмету та стабільність показників рівня навченості учнів. Участь у районних та обласних олімпіадах ,роботі МАН, Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з добрими та відмінними результатами.
Репрезентація досвіду: міський практико-орієнтований семінар, виїзне засідання методичної ради РМПК, виступ на засіданні РМО Ленінського району, творча група Запорізької загальноосвітньої школи 1-3 ступенів №69.
|