Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 15:06

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Фізика, астрономія

Підвищення ефективності шкільної освіти з фізики для учнів 7–9 класів, з урахуванням вимог нових Держстандартів загальної середньої освіти
Підвищення ефективності шкільної освіти з фізики для учнів 7–9 класів, з урахуванням вимог нових Держстандартів загальної середньої освіти (порівняльний аналіз діючого та нового Держстандартів з фізики для 7–9 класів)


Балтер Галина Борисівна
учитель фізики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Запорізька загальноосвітня школа I – III ступенів № 14 Запорізької міської ради Запорізької області, 
вул. Калініна, 90, м. Запоріжжя, 65040
 тел.(061)769-80-28, (061)769-80-30 

Директор школи: Чумак Тарас Олександрович

Провідна педагогічна ідея досвіду: Підвищення професійної компетентності вчителів фізики в умовах впровадження нових Держстандартів базової та загальної середньої освіти. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Даний досвід є актуальним, оскільки передбачає реалізацію компетентнісного підходу до навчання учнів 7 – 9 класів з фізики. Фiзика є фундаментальною наукою, яка вивчає загальнi закономiрностi перебiгу природних явищ, закладає основи свiторозумiння на рiзних рiвнях пiзнання природи i дає загальне обґрунтування природничо-наукової картини свiту. Сучасна фiзика, крiм наукового, має важливе соцiокультурне значення. Вона стала невiд’ємною складовою культури високотехнологiчного iнформацiйного суспiльства.

Стисла анотація досвіду: Фундаментальний характер фізичного знання як філософії науки й методології природознавства, теоретичної основи сучасної техніки й виробничих технологій визначає освітнє, світоглядне та виховне значення шкільного курсу фізики як навчального предмета. Завдяки цьому в структурі освітньої галузі він відіграє роль базового компонента природничо-наукової освіти й належить до інваріантної складової загальноосвітньої підготовки учнів в основній і старшій школах. В досвіді проведено порівняльний аналіз діючого та нового Держстандартів з фізики для 7 – 9 класів з урахуванням вимог нових Держстандартів загальної середньої освіти.

Науково-теоретична база досвіду: 
Розробка матеріалів досвіду на основі методичних рекомендацій О.І.Ляшенко, доктора педагогічних наук, професора,академіка НАПН України, В.Г.Бар’яхтар,  доктора ФМН, професора, академіка НАН України; Л.Ю.Благодаренко, доктора педагогічних наук, доцента; 
М.В. Головко, кандидата педагогічних наук, доцента; 
Ю.І.Горобець,  доктора фізико-математичних наук, професора,члена-кореспондента НАПН України; 
Т.М.Засєкіна, учителя фізики, кандидата педагогічних наук; 
В.Д.Карасик, учителя фізики, Заслуженого учителя України;
О.В.Ліскович, завідувача лабораторії Миколаївського ОІППО;
М.Т.Мартинюк, доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента
НАПН України; 
І.Ю.Ненашев, учителя фізики, 
Н.А.Охрименко, методиста Донецького ОІППО; 
В.Д.Сиротюк, доктора педагогічних наук, професора; 
М.І.Шут, доктора фізико-математичних наук, професора, академіка НАПН України.

Результативність впровадження досвіду: Вивчення матеріалів нового Держстандарту з фізики допоможе вчителям фізики в 7 – 9 класах почати впровадження нового Держстандарту в 7 класі у 2015 році.

Репрезентація досвіду: Упровадження передового педагогічного досвіду здійснюється через районний методичний центр вчителів фізики.
Категорія: Фізика, астрономія | Додав: kommun (19.01.2014)
Переглядів: 887 | Теги: Комунарський, напрацювання методичного матеріалу | Рейтинг: 2.5/26
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024