Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 00:37

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров'я

Здійснення медико-педагогічного контролю за здоров’ям дітей в умовах сучасного навчально-виховного процесу
Здійснення медико-педагогічного контролю за здоров’ям дітей в умовах сучасного навчально-виховного процесу

Лобко Лілія Миколаївна,  вчитель фізичної культури,  вчитель вищої категорії, «старший вчитель».

Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області;
 
директор – Гашенко Л.Д.;

адреса – 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а,

т.34-22-91

ogg27@ukr.net

gimnasiya27.at.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду: Створення комфортних умов освітньої діяльності за допомогою використання елементів лікарсько-педагогічного контролю на уроках та позаурочний час, за яких учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, що формує гармонійно розвинуту, суспільно активну особистість.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: В останні роки внаслідок еколого-економічної кризи, гострих респіраторних захворювань серед населення, стан здоров’я різко погіршився. Рівень смертності значно не зменшується. Зростає кількість дітей з хронічними захворюваннями, органів травлення, дихання, м’язово-кісткової системи. Саме тому з метою збереження здоров’я учнів гімназії, формування здорового способу життя та культури здоров’я, підвищення рівня здоров’я, фізичної підготовленості була обрана ця тема.

Науково-теоретична база досвіду: нормативна база МОН та МОЗ України, теоретичні праці Булгакової Н.Ж., Вейдер Д., Уилмер Дж. X., Костил Д.Л.

Стисла анотація досвіду: Технологія досвіду включає в себе формування у учнів власної лабораторії з контролю за рівнем здоров’я,  що включає створення індивідуального комплексу завдань, які спрямовані на розвиток фізичних та духовних якостей особистостості, а також сприяють прагненню учнів до здорового способу життя.   

Результативність впровадження досвіду: Здійснення якісного медико-педагогічного контролю на уроках фізичної культури дає можливість:   
-    систематично аналізувати здоров′я учнів з метою подальшої медико-психолого-педагогічної корекції;
-    своєчасно виявляти патології у дітей шкільного віку;
-    проводити реабілітацію учнів з хронічними захворюваннями;
-    вирішувати оздоровчі задачі засобами фізичної культури;
-    розробляти педагогічні технології, методики, які сприяють збереженню здоров’я дітей;
-    формувати валеологіче мислення у всіх учасників навчально-виховного процесу.

 Репрезентація досвіду: Педагогічний досвід репрезентован на шкільному та районому методичному об’єднанні.


Категорія: Фізичне виховання та основи здоров'я | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 754 | Коментарі: 1 | Теги: фізичне навантаження, медико-психолого-педагогічна корекц, оздоровчі задачі, оздоровчі методики, Медико-педагогічний контроль, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.0/29
Всього коментарів: 1
1 Вчитель   [Матеріал]
Дякую за досвід! Дуже актуально і сучасно!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021