Провідна педагогічна ідея досвіду: Створення комфортних умов освітньої діяльності за допомогою використання елементів лікарсько-педагогічного контролю на уроках та позаурочний час, за яких учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, що формує гармонійно розвинуту, суспільно активну особистість.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: В останні роки внаслідок еколого-економічної кризи, гострих респіраторних захворювань серед населення, стан здоров’я різко погіршився. Рівень смертності значно не зменшується. Зростає кількість дітей з хронічними захворюваннями, органів травлення, дихання, м’язово-кісткової системи. Саме тому з метою збереження здоров’я учнів гімназії, формування здорового способу життя та культури здоров’я, підвищення рівня здоров’я, фізичної підготовленості була обрана ця тема.
Науково-теоретична база досвіду: нормативна база МОН та МОЗ України, теоретичні праці Булгакової Н.Ж., Вейдер Д., Уилмер Дж. X., Костил Д.Л.
Стисла анотація досвіду: Технологія досвіду включає в себе формування у учнів власної лабораторії з контролю за рівнем здоров’я, що включає створення індивідуального комплексу завдань, які спрямовані на розвиток фізичних та духовних якостей особистостості, а також сприяють прагненню учнів до здорового способу життя.
Результативність впровадження досвіду: Здійснення якісного медико-педагогічного контролю на уроках фізичної культури дає можливість: - систематично аналізувати здоров′я учнів з метою подальшої медико-психолого-педагогічної корекції; - своєчасно виявляти патології у дітей шкільного віку; - проводити реабілітацію учнів з хронічними захворюваннями; - вирішувати оздоровчі задачі засобами фізичної культури; - розробляти педагогічні технології, методики, які сприяють збереженню здоров’я дітей; - формувати валеологіче мислення у всіх учасників навчально-виховного процесу.
Репрезентація досвіду: Педагогічний досвід репрезентован на шкільному та районому методичному об’єднанні.