Провідна педагогічна ідея досвіду: Корекція та компенсація вад недоліків фізичного та психічного розвитку дитини через використання в практичній діяльності учнів цілющих «мудрів».
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Погіршення здоров’я дітей шкільного віку в Україні нині стало не тільки медичної, але й серйозною педагогічною проблемою, оскільки ускладнює процес навчання, знижує якість, уповільнює психічний і фізичний розвиток дітей, викликає відхилення в їхній соціальній поведінці. На уроках фізичної культури поряд із традиційними методами навчання використовувати нетрадиційні методики фізичного виховання. Це вправи з йоги, мудри, точковий масаж та пальцьові вправи, вправи адаптаційної гімнастики. Вони дають профілактичний, терапевтичний та психотерапевтичний ефект.
Науково-теоретична база досвіду: Більшість дітей, які приходять до школи, вже мають певні проблеми зі здоров’ям, тому одним із головних завдань сучасного учителя фізичної культури отримання учнями всебічну фізичну або фізкультурну освіту. Учень зможе оперувати знання, які допоможуть йому зрозуміти суть фізичної культури, їх значення для зміцнення здоров’я, оволодіти вміннями та навичками самостійних занять фізичними вправами. Ці знання дадуть можливість учневі свідомо обрати здоровий спосіб життя, переконати у їхній користі та необхідності. Завдяки використанню самовиховання та самовдосконалення учень оволодіє мистецтвом керування своїми духовними і фізичними силами, сприяє їх росту.
Стисла анотація досвіду: «Мудра» - особливе положення рук, строго визначене каноном, має лікувальну дію. Вправи «мудри» - це, перш за все, вплив на енергетичні потоки в нашому організмі. Велике значення має зв'язок виконання «мудрів» з уявленням (думками) або дією (зорово) певного кольору, наявністю певних звуків ( у тому числі і музика). Ці вправи впливають на травлення, серцево – судинну, дихальну та нервову систему, на систему виділення та увесь руховий апарат, знімають втому та підвищують працездатність, знімають нервово – емоційне навантаження.
Результативність впровадження досвіду: Створення на уроках фізичної культури позитивного емоціоного настрою, підвищення інтересу та бажання займатися як цими вправами, так і спортом в цілому. Репрезентація досвіду: виступ на районному МО, на обласній олімпіаді з фізичної культури (ЗНУ), на V Міжнародній науково – практичній конференції (КПУ).