Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 16:59

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров'я

Впровадження цілющих мудрів на уроках фізичної культури та їх вплив на фізичний і психічний стан учнів
Впровадження цілющих мудрів на уроках фізичної культури та їх вплив на фізичний і психічний стан учнів

Резніченко  Алла Вікторівна, учитель фізичної культури, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, майстер спорту зі спортивної гімнастики.

Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області;

директор – Гашенко Л.Д.;

адреса – 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а,

т.34-22-91,

ogg27@ukr.net

gimnasiya27.at.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду: Корекція та компенсація вад недоліків фізичного та психічного розвитку дитини через використання в практичній діяльності учнів цілющих «мудрів».

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Погіршення здоров’я дітей шкільного віку в Україні нині стало не тільки медичної, але й серйозною педагогічною проблемою, оскільки ускладнює процес навчання, знижує якість, уповільнює психічний і фізичний розвиток дітей, викликає відхилення в їхній соціальній поведінці. На уроках фізичної культури поряд із традиційними методами навчання використовувати нетрадиційні методики фізичного виховання. Це вправи  з йоги, мудри, точковий масаж та пальцьові вправи, вправи адаптаційної гімнастики. Вони дають профілактичний, терапевтичний та психотерапевтичний ефект.

Науково-теоретична база досвіду: Більшість дітей, які приходять до школи, вже мають певні проблеми зі здоров’ям, тому одним із головних завдань сучасного учителя фізичної культури отримання учнями всебічну фізичну або фізкультурну освіту. Учень зможе оперувати знання, які допоможуть йому зрозуміти суть фізичної культури, їх значення для зміцнення здоров’я, оволодіти вміннями та навичками самостійних занять фізичними вправами. Ці знання дадуть можливість учневі свідомо обрати здоровий спосіб життя, переконати у їхній користі та необхідності. Завдяки використанню самовиховання та самовдосконалення учень оволодіє мистецтвом керування своїми духовними і фізичними силами, сприяє їх росту.

Стисла анотація досвіду: «Мудра» - особливе положення рук, строго визначене каноном, має лікувальну дію. Вправи  «мудри» - це, перш за все, вплив на енергетичні потоки в нашому організмі. Велике значення має зв'язок виконання «мудрів» з уявленням (думками) або дією (зорово) певного кольору, наявністю певних звуків ( у тому числі і музика). Ці вправи впливають на травлення, серцево – судинну, дихальну та нервову систему, на систему виділення та увесь руховий апарат, знімають втому та підвищують працездатність, знімають нервово – емоційне навантаження.    

Результативність впровадження досвіду: Створення на уроках фізичної культури  позитивного емоціоного настрою, підвищення інтересу та бажання займатися як цими вправами, так і спортом в цілому.

Репрезентація досвіду:
виступ на районному МО, на обласній олімпіаді з фізичної культури (ЗНУ), на V Міжнародній науково – практичній конференції (КПУ).


Категорія: Фізичне виховання та основи здоров'я | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 1083 | Коментарі: 2 | Теги: точковий масаж, нетрадиційні методи оздоровлення, Цілющі «мудри», фізкультурна освіта, вправи «мудри», здоровий спосіб життя, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.2/37
Всього коментарів: 2
2 Вчитель  
Дякую! Дуже необхідний в сучасних умовах досвід. Бажаю успіхів!

1 Елена Аксёнова  
Сміливо, натхненно, попри все. Так хай буде завжди. Дякую.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024