Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 06:20

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров'я

Використання елементів інформаційних технологій під час організації проектно-дослідницької діяльності учнів на уроках основ здоров`я та
Використання елементів  інформаційних  технологій під час організації   проектно-дослідницької діяльності учнів на уроках основ здоров`я та в позакласній роботі

Губа Тетяна Миколаївна, вчитель історії
спеціаліст  вищої категорії, вчитель - методист

Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ст.. № 69 
Запорізької міської ради Запорізької області, 
керівник Борисенко Людмила Михайлівна;

69096 м. Запоріжжя, вулиця Ладозька, 2 

тел.222-77-33 school692007@rambler.ru



Провідна педагогічна ідея досвіду:
     Використання інформаційних технологій під час уроків основ здоров’я сприяє формуванню вмінь працювати з великим обсягом якісної інформації, розвитку комунікативних здібностей, формуванню дослідницьких умінь та вмінь вибору оптимальних рішень, розвитку наочно-образного мислення, комунікативних навичок, посиленню мотивації навчання, розвитку творчих здібностей особистості.  Інформаційні технології спонукають до постійної самоосвіти, а сам процес навчання дає можливість відчути практичні результати.  
 
Обгрунтування  актуальності та перспективності досвіду:
Закон України «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в
Україні на 2007–2015 роки” однією з найважливіших особливостей нашого часу вважає "перехід розвинутих країн світу від постіндустріального до інформаційного суспільства, що зумовлює необхідність упровадження ІКТ в усі сфери життєдіяльності.»
  Інформаційно-комунікаційні технології стали  характерною ознакою сучасної освіти, складовою єдиного освітнього простору та невід’ємною частиною навчально-виховного процесу загальної середньої школи.  

Науково-теоретична база досвіду: 
Вчитель спирається на  роботи і дослідження наступних авторів:
 1. Селевко Г.К. Педагогические технологи на основе информационн-коммуникативных средств.    
2. Методика застосування мультимедійних систем як засобів інтерактивного навчання  ( Фундаментальне дослідження) Науковий керiвник - Жук Юрiй Олексiйович, заступник директора Інституту засобiв навчання, канд. пед. наук, доцент, провідний науковий співробітник.  
3. Буйницька О.П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання.          
4. Гудирева О.М. Використання сучасних інформаційних технологій в освітній програмі "Intel ® Навчання для майбутнього.”                           5. Дзюбенко А.А. Новые информационные технологии в образовании  
6. Апатова Н.В. Информационные технологии в школьном образовании   .                                                                                                                   7.Роберт И.В.Современные информационные технологи в образовании: дидактические проблемы, перспективы использования.  
   
Стисла анотація досвіду:
 В досвіді представлені результати  дослідницької роботи   вчителя основ здоров’я  Губи Т.М.  з учнями 7-А класу у 2008 році (проект «Хімічні елементи як необхідне джерело життя» -співпраця з вчителем хімії Бяковою І.В.) а також  дослідження з цими ж учнями  вже у 2012-13 році у 11 класі, створення  і  захист     проекту   «Екологічні    проблеми   Запорізької  області»
(співпраця з вчителем біології Краєвою Т.М.). Корисно буде ознайомитися з презентацією «Козацька медицина», в якій  наведені цікаві факти про здоровий спосіб життя, звичаї та досягнення козацької медицини.

Результативність впровадження досвіду:
1. Поглиблення знань учнів з предмету.
2. Участь у районних творчих конкурсах (учениці 9-А класу Медведєва Г. та Тонких Т. - 1 місце в конкурсі «Екологічний вектор» листопад 2010 р.)
3. Успішний виступ на районних предметних олімпіадах (2012 р. Багдасарян Герміне, 11-А клас – 3 місце по екології)
4. Розвиток комунікативних навичок учнів під час захисту проектів, поглиблення інтересу до пізнання навколишнього середовища. 

Репрезентація досвіду:
 - участь у міському семінарі-практикумі «Впровадження інтерактивних методів навчання в процесі вивчення інтегрованих курсів «Основи здоров`я» та валеологія як засіб формування та розвитку життєвих компетентностей»; 2008 р. жовтень 
– проведення міського семінару «Валеологічний супровід уроків основ здоров`я», виступ з методичною розробкою – проектом «Хімічні елементи на сторожі здоров`я» -2010 р. березень
- Виступ на дистанційних курсах при ЗОАППО з темою "Проектна діяльність”
 (керівник Ніколаєвська Р.Н.) лютий 2011 р.
- Робота в обласній творчій групі при ЗОАППО (керівник Мінакова І.В.)
   вересень-березень 2011 р.
- планується виступ на районому засіданні МО вчителів основ  здоров`я «Досвід проектної діяльності з основ  здоров`я»  13січня 2014 р. 

Категорія: Фізичне виховання та основи здоров'я | Додав: LeninRMO (31.01.2014)
Переглядів: 1645 | Коментарі: 1 | Теги: презентації з основ здоровя, дослідницька діяльність учнів, екологія Запорізького краю, здоров, метод проектів, Ленінський, інформаційні технології | Рейтинг: 2.6/50
Всього коментарів: 1
1 Ирина  
Интересно было бы ознакомиться подробнее

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024