Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:44

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров'я

Мотивація здорового способу життя

Використання здоровязберігаючих технологій при формуванні життєвих компетентностей учнів через мотивацію здорового способу життя


вчитель  фізичного виховання,
спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист,
керівник РМО вчителів фізичної культури Жовтневого району

Деменчук Юлія Ігорівна

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 76 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор школи Клеха  Людмила Вікторівна

Адреса: проспект Леніна, 154-Г 
Тел. 62-24-72   
e-mail: kleha_76@mail.ru 

Провідна педагогічна ідея досвіду:
Одним із пріоритетних завдань сучасної школи є формування оновленого погляду на виховання здорової особистості, здатної до творчості, яка  гармонійно поєднує в  собі духовне багатство, моральне та фізичне вдосконалення. Здійснення означеної мети можливе за умови впровадження здоров’язберігаючих технологій  навчання і виховання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Мета сучасної школи - підготовка дітей до життя. Кожен учень має отримати під час навчання знання. Що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливо за умови запровадження технологій здоров’язберігаючої педагогіки. Учитель, володіючи сучасними педагогічними знаннями, при постійній взаємодії з учнями, їхніми батьками, медичними працівниками та шкільними психологами, планує й організовує свою діяльність з урахуванням пріоритетів збереження та зміцнення здоров'я всіх суб'єктів педагогічного процесу. У своїй роботі він звертається до різноманітних педагогічних технологій. У класифікації освітніх технологій (управлінської діяльності, організації навчального процесу, виховної роботи та ін.) останнім часом виокремилася нова група - здоров'язберігаючі технології. Загалом процес навчання в умовах здоров’язберігаючої педагогіки складається з трьох етапів, які відрізняються один від одного як специфічними завданнями, так і особливостями методики.

Науково - теоретична база досвіду: 
Дослідження даної проблеми за різними її аспектами свідчать, що багатьма авторами доведено, фізичне здоров’я є фундаментом для подальшого повноцінного розвитку особистості. Аналіз наукової літератури свідчить про численні дослідження проблеми збереження саме фізичного здоров’я учнів (П.Ф. Лесгафт,1881; Ю.Ф.Змановський.1990; Е.С.Вільчковський1995; І.В.Чупаха, Б.М. Шиян, 2002; О.О. Дубогай, 2004; О.П. Аксьонова, 2005; Н.Ф. Денисенко 2006 та ін.) Питання підготовки вчителя до здоров’язбережувальної діяльності у різних її формах розглядали багато дослідників, а саме: Л.С.Виготський, О.С.Падалка, Г.С.Костюк, Є.П.Голобородько, В.П.Беспалько, Д.С.Мазоха, І.С. Якиманська.

Стисла анотація досвіду: 
Формування ціннісної мотивації особистості до здорового способу життя, виховання здорової людини - процес досить складний і суперечливий.  Тому слід не один рік працювати над тим, щоб кожна       Дитина усвідомила той факт, що стан здоров’я і творчих можливостей людини майже на 70 % залежить від неї самої, від рівня і стилю її життя, власної культури здоров’я і тільки на 30 % - від чинників зовнішнього середовища, а також те, що здоров’я є основною життєвою цінністю людини. Звичайно, вирішення проблеми збереження здоров'я дітей та підлітків потребує тільної увага всіх зацікавлених у цьому: педагогів, медиків, батьків, представників громадськості. Однак особливе місце та відповідальність з оздоровчій діяльності відводиться освітній системі, яка повинна й має всі можливості для того, щоб зробити освітній процес здоров’язберігаючим, і в цьому випадку мова йде вже не просто про стан здоров’я сучасних школярів, а про майбутнє України.

Результативність впровадження досвіду: 
Вчитель Деменчук Юлія Ігорівна посіла 1 місце в міському етапі конкурсу  «Вчитель року».

Репрезентація досвіду:  
На увагу заслуговують виступи на педагогічних семінарах міського рівня, педагогічних нарадах районного рівня, науково – практичних конференціях міського рівня. Публікації на сайті «Методичний портал»  www.metodportal.net, та на блозі Жовтневого району «На старт вызывает Спортландия» http://demenchuk.blogspot.com, які допомагають зрозуміти зміст окресленої проблеми, впровадити в практику представлений досвід, при цьому досягти високий рівень ефективності та отримати задоволення від проведеної роботи. 
Категорія: Фізичне виховання та основи здоров'я | Додав: Zhovt1 (15.01.2014)
Переглядів: 1358 | Коментарі: 6 | Теги: здоров’язберігаючі технології, життєві компетентності, здоровий спосіб життя, Жовтневий, фізичне виховання, індивідуальні можливості дитини | Рейтинг: 3.6/166
Всього коментарів: 6
6 aleksandr41959   [Матеріал]
На уроках у этого учителя коллегам есть чему поучиться! Молодец!

5 Аня   [Матеріал]
Нравится ваш блог. Запомнились козацьки розваги. Активный жизнерадостный учитель в нашей школе, уроки не скушные интерестные

4 Саша   [Матеріал]
Самый любимый урок - физ.культура. Нормальный учитель, современная.

3 Анастасия   [Матеріал]
Наш самый классный учитель!!! Уроки всегда интересные и не скучные!!! Юлия Игоревна как всегда на Высоте)))!!!!!

2 Євген   [Матеріал]
Дуже гарний вчитель, мені дуже подобаються Ваші заняття!!!

1 Елена Аксёнова   [Матеріал]
Так я і не зрозуміла, які вони - ці технології?

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020