Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 16:37

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров'я

Cучасні інноваційні підходи до проведення підготовчої частини уроку як основа розвитку фізичних та функціональних можливостей школярів
Cучасні інноваційні підходи до проведення підготовчої частини уроку як основа розвитку фізичних та функціональних можливостей школярів

Ракова Жанна Георгіївна, вчитель фізичної культури, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.


Запорізька спеціалізована школа  І-ІІІ ступенів №72 з поглибленим вивченням хімії та біології Запорізької міської ради Запорізької області.


Директор  - Усова Тетяна Миколаївна.


Адреса: 69005, м.Запоріжжя, вул. Лермонтова,  21  
Телефон  233-41-10,
E-mail: school72@ukr.net


Провідна педагогічна ідея досвіду: полягає у впровадженні та ефективному  використанні сучасних інноваційних підходів до проведення підготовчої частини уроку як основа розвитку фізичних та функціональних можливостей школярів. Головна мета роботи — полегшити вчителю підготовку до уроку, визначити шляхи, що ведуть до  найбільш успішного рішення завдань навчання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Сучасна система фізичного виховання базується на широкому комплексі наукових даних, що є передумовою розуміння і раціонального використання законів, яким підпорядковане фізичне виховання. Науково-методичну основу системи фізичного виховання утворюють суспільні (історія й організація фізичної культури, соціологія спорту та ін.), природничі (прикладно-спеціалізовані розділи анатомії, фізіології, біохімії, біофізики, гігієни, медицини та ін.) та психолого-педагогічні (психологія фізичного виховання та ін.) науки, які безпосередньо обслуговують практику фізичного виховання.
 
Головними вимогами до сучасних уроків фізичної культури відповідно до  програми є вироблення в учнів інструктивних навичок і умінь самостійно займатися фізичними вправами і дотримуватися здорового способу життя. На цьому етапі дуже важливо дослідити вплив сучасних інноваційних підходів до проведення підготовчої частини уроку як основи розвитку фізичних та функціональних можливостей школярів.

Науково-теоретична база досвіду:  Закон України "Про фізичну культуру і спорт", Державна програма розвитку фізичної культури, Державні вимоги до фізичного виховання, навчальні програми для всіх ланок системи (починаючи з дітей Дошкільного віку і до військовослужбовців), національна спортивна класифікація, Державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовленості населення України.
Національна доктрина розвитку фізичної культури і спорту.
Указ Президента України № 1148 від 28 вересня 2004 року.                                                           
Столярів В.И., Биховська И.М., Лубишева Л.И. Концепція фізичної культури і фізкультурного виховання (інноваційний підхід) //Теор. і практ. фіз. Культ., 1998; Бальсевич В.К. Физическая культура для всех и для каждого. - М.:ФиС,1988.
Аксьонова О.П.,Миронюк О.І. Урок фізичної культури — урок культури здоров'я.-2011.-№ 1. - Запоріжжя,2011.

Стисла анотація досвіду:   В матеріалах з досвіду роботи вчитель розкриває власне бачення розвитку рухових властивостей учнів, у правильному підборі і застосуванні підготовчих вправ, у доборі таких вправ, які за своєю структурою близькі до дій, що розучуватимуться на уроці, у впровадженні в практичну діяльність методів, прийомів та технологій, які створюють на уроці ситуації успіху.

Досвід являє собою авторські дидактичні матеріали, метою розроблення яких є  удосконалення навчально-виховного процесу через впровадження компетентнісного підходу, підвищення ефективності навчальних занять у всіх ланках освіти (початкова, середня та старша школа), розкриває  можливість реалізації позитивного впливу на фізичний розвиток учнів, підвищення їх зацікавленості до постійних занять фізичними вправами в позаурочний час, активності під час проведення оздоровчих методик.

На виставку будуть представлені  матеріали з досвіду роботи «Cучасні інноваційні підходи до проведення підготовчої частини уроку як основа розвитку фізичних та функціональних можливостей школярів», Програма з лікувальної гімнастики для початкових класів; розробка сценарію військово-спортивного свята,присвяченого Дню Захисника Вітчизни. Досвід буде  представлено особисто автором  на майстер-класі  під час роботи виставки.

Результативність впровадження досвіду:  Участь школярів в шкільних,районних,обласних спортивних святах та змаганнях, спартакіадах, де посідають призові місця: районна олімпіада з фізичної культури  - ІІ,ІІІ місце (2010 рік);   друге місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнського спортивно-масового заходу «Олімпійське лелеченя», перше місце в районній олімпіаді з фізичної культури, перше місце в ІІ етапі (районних) змагань з баскетболу та четверте в збірній команді ІІІ етапу (обласних) змагань з баскетболу, друге місце в ІІ етапі Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей «Нащадкам козацької слави», І місце у районних змаганнях «Перші кроки» серед учнів 4-х класів навчальних закладів району (2012-2013 рр.)

Репрезентація досвіду:
  •     На обласному рівні — на семінарах Комунального закладу "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Запорізької обласної ради.
  •     На районному  рівні — на засіданнях РМЦ.
  •     На рівні Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 72 з поглибленим вивченням хімії та біології Запорізької міської ради Запорізької області — виступи на педрадах, семінарах, педконсиліумах, проведення відкритих уроків тощо    



Категорія: Фізичне виховання та основи здоров'я | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 1306 | Коментарі: 1 | Теги: тонізуючий ефект, повторний максимум, колове тренування, корегуючий вплив, модель фізичного розвитку, Орджонікідзевський, фізичні навантаження | Рейтинг: 2.8/57
Всього коментарів: 1
1 not_for_dorks  
Спасибо урокам Жанны Георгиевны, моя физическая подготовка такая сильная и все благодаря ей smile

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024