Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 07:50

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Забезпечення умов індивідуального розвитку, урахування особистисних досягнень учнів школи, реалізація лідерських якостей

Забезпечення умов індивідуального розвитку, урахування особистисних досягнень учнів школи, реалізація лідерських якостей через насичене освітнє середовище

Сулімова Ганна Володимирівна

педагог-організатор, спеціаліст, старший вчитель

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 39 Запорізької міської ради Запорізької області      

Директор: Чабан Світлана Олександрівна

Адреса школи: 69057, м.Запоріжжя, вул. О.Матросова, 16;

тел.:  (061) 233-04-46, 233-61-14

e-mail: school39@ukr.net

 

Провіднапедагогічнаідеядосвіду

            Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті громадянської, національно – патріотичної і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави.

            Насичене освітнє середовище, використання методу  проектів у розвитку виховного простору, передбачає залучення учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності, щовідкриває широкі можливості для самореалізації, допомагає розвинути творчі здібності та лідерські якості учнів школи.

Обґрунтуванняактуальності та перспективностідосвіду

            Мета сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина – патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

Науково-теоретична база досвіду

Є.М. Павлютенков «Моделюваннявсистеміосвіти»

Харків.Видавничагрупа «Основа» 2008р.

М.І.Приходько «Учнівськесамоврядування в сучасномувимірі» Харків.Видавничагрупа «Основа» 2008 р.

«Концепціянаціонально-патріотичноговихованнямолоді» 2015 р.

Стислаанотаціядосвіду

            У складний час масштабнихполітичних і соціально-економічнихперетворень в українськомусуспільствіважко вести цілеспрямовану та ефективнувиховну роботу з учнями. Організаціядієвоговиховногопроцесуу школі-найважливішийобов'язоккласнихкерівників та педагога – організатора, щовимагає не тількиспеціальнихзнань і навичок, але йуміньзапалитиучнівновимиідеями, направитидіяльністьшколярів на втіленняцихідей у життя.

            Увиховнійтапозакласнійроботія, якпедагог –організаторспираючисьнаініціативуучнівськогосамоврядуваннянамагаюся залучити учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної.

            Одним з пріоритетних напрямків виховної діяльності є проектна діяльність учнівського самоврядування, яка  відкриває широкі можливості для самореалізації, допомагає розвинути творчі здібності та лідерські якості, орієнтує на досягнення соціально-корисної мети, почуття власної гідності.

Результативністьвпровадженнядосвіду

            Участь учнівшколи врайонних та Всеукраїнськихакціях, проектах, квест - іграхнаціонально - патріотичногоспрямування, творчих конкурсах.     Презентаціяпроєктноїдіяльностіучнівськогосамоврядування на ІVфорумі дитячої демократії та мас-медіа Орджонікідзевського району.

Репрезентаціядосвіду

Виступи на педагогічній раді, методичних об’єднаннях класних керівників.

Посілання на матеріал   http://myschool50.webnode.com.ua/ 

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: ordg (27.01.2016)
Переглядів: 584 | Рейтинг: 1.0/34
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020