Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:08

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Забезпечення діяльнісного підходу у вихованні громадянської компетентності учнів засобом впровадження в роботу гімназії інформаційних технол

Забезпечення діяльнісного підходу у вихованні громадянської компетентності учнів засобом впровадження в роботу гімназії інформаційних технологій. Шкільне телебачення

Кузнецова Олена Валеріївна, учитель української мови та літератури, педагог-організатор, «cпеціаліст», «cпеціаліст вищої категорії»

Запорізька гімназія №6 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Бєлік Людмила Володимирівна

Адреса школи: м.Запоріжжя,

вул. Олімпійська буд.2

тел.: (061) 769-80-33 

email: school6.zp@gmail.com

http: http://gymnasium6.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду Відкриття можливості якісного удосконалення навчально-виховного процесу, створення інформаційно-освітнього середовища з високим ступенем ефективності.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Робота з формування громадянської активності спрямована не тільки на виховання в учнів певних цінностей, але і нарозвиток у них філософії незалежного активного громадського життя. Шкільне телебачення істотно розширює поле творчої діяльності учнів і об'єднує їхні зусилля з придбання знань, допомагає активізувати пізнавальну мотивацію, без якої неможливе успішне навчання, створює  інтерактивне віртуальне освітньо-виховний простір, забезпечує вирішення навчально-педагогічних завдань.

Науково-теоретична база досвіду:

  • Ліцензовані курси підвищення кваліфікації вчителів «Медіаосвіта (Медіаграмотність)» на базі КПУ, автор проекту професор Пенчук І.Л.
  • «Практична медіапедагогіка» курс розвитку медіакомпетентності школярів (цикл майстеркласів, семінарів та презентацій) в межах співпраці гімназії з КПУ факультет журналістики.

Стислаанотація досвіду Шкільне телебачення - це можливість для учня максимального розкриття свого творчого потенціалу. Робота над створенням телевізійних програм, дозволяє проявити себе оптимальним чином індивідуально або в групі, спробувати свої сили в найбільш широкому спектрі людської діяльності - від гуманітарного до технічного і продемонструвати публічно результати своєї роботи. Цядіяльність носить практичний характер, має важливе прикладне значення та націлена на об'єднання учнів, схильних до технічних і гуманітарних наук у єдиному руслі освітньої діяльності.

Мета:

• Придбання учням функціональних навичок роботи над створенням телевізійних програм як універсального способу освоєння дійсності та отримання знань.

• Розвиток творчих і дослідницьких здібностей учнів.

• Активізація особистісної позиції школярів восвітньому процесі.

Завдання:

  • пропаганда ідеї про необхідність особистісного вдосконалення;
  • формування в учнів інтересу до інтелектуальної діяльності та творчого життя;
  • залучення учнів до активної участі в інтелектуально-творчих подіях;
  • створення умов для творчоїсамореалізаціїособистості.
  • формуваннянавичкиуправліннямедійним простором та медійним контентом;
  • формуваннявучнямедіакультури та медіокомпетентності.

Функціонування шкільного телебачення потребує грамотного науково-обґрунтованого підходу і вирішення комплексу завдань організаційно-управлінських, організаційно-методичних, інформаційних, дидактичних і психолого-педагогічних та необхідного  кадрового забезпечення (спеціальнопідготовлені педагоги, що володіють відео технологіями, мають певний рівень науково-методичної підготовки за цим профілем).

Результативність впровадження досвіду

Результатом роботи системи шкільного телебачення в гімназії є створення як пізнавальних, інформативних, так і розважальних власних медіапроектів: щомісячні випуски новин класів, дайджести новин гімназії, тематичні ролики соціальної реклами, музичні відеокліпи та «Гімназичний єралаш» тощо.

Вагомим результатом функціонування системи шкільного телебачення можна вважати сформовану команду активних та творчих гімназистів, що за власним бажанням створюють загальногімназичні медіапроекти, а також активну участь в діяльності телебачення більшості учнів гімназії.

Репрезентація досвіду Досвід презентовано на засіданні науково-методичної ради гімназії №6 (протокол № 2, від 24.11.2015р.), на обласному семінарі- практикумі для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогів-організаторів 13.10.2015 (керівник Сібіль О.І.). Всі програми, соціальна реклама та розважальні кліпи шкільного телебачення презентуються під час загальногімназичних заходів. На перервах в кінозалі гімназії в останній тиждень місяця демонструються новини класів. Всі медіапродукти викладені на сайті гімназії (www.gymnasium6.zp.ua ) у розділі «Шкільне телебачення SchoolTV»та на власному YouTube-каналі («гимназія №6 г.Запорожье») https://www.youtube.com/channel/UCBAYDNwJFD7_NtJPatemX6A /

Посилання на матеріал

http://gymnasium6.zp.ua/uploads/images/material%20school/dokument/dosvid%20KuznecovaEV.pdf

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: kommun (26.01.2016)
Переглядів: 698 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/30
Всього коментарів: 1
1 abrovko72   [Матеріал]
Дуже цікава ідея, яка не залишає виконавців та реципієнтів байдужими до будь-якої інформації (позитивної чи негативної)! Бажаємо Вам успіхів!
Доречі! Наші  учні (лідери самоврядування) запрошують Вас у гімназійний Медіацентр (Гімназія №45 Хортицького району) з метою розширення світогляду через нові сюжети (у нас багато реалізується соціальних проектів, цікаве шкільне життя...).

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020