Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 27.04.2024, 04:38

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Виховання моральних якостей підлітків через колективну творчу справу

Тема «Виховання моральних якостей підлітків через колективну творчу справу”

Відомості про автора:Міхєєнко Вікторія Геннадіївна, вчитель зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник театрального гуртка.

Контактна інформація про навчальний заклад:

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 Запорізької міської ради Запорізької області

адреса: 69067 м. Запоріжжя, вул. Ніжинська, 40

тел./факс: (061) 236-62-18, 236-56-08

E-mail: 33school@ukr.net

директор Булат Лариса Леонідівна

Провідна ідея досвіду  полягає в особливості ефективного використання колективних творчих справ  у процесі морального розвитку підлітків.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: У спільній праці дитина поступово усвідомлює необхідність співвідносити особисті запити з громадськими потребами, вчиться взаємодіяти з іншими людьми на основі узгодження, а не конфронтації. Відносини співробітництва дають можливість бачити й оцінювати як себе, так і інших. Технологія колективного творчого виховання дає можливість удосконалювати пізнавально-світоглядну, емоційно-вольову та дієву сфери особистості учня й педагога. Ця технологія - особистісно зорієнтована, бо кожній дитині знайдеться справа для душі, яку вона може організувати, зробити краще, ніж інші.

Науково-теоретична база досвіду: Ідеї морального виховання розгорнені в педагогічних творах Н.К. Крупської і А.С. Макаренка. Проблема формування етичної свідомості, поведінки у взаємозв'язку розроблялася такими педагогами, як І.А. Каїров, Н.І. Болдирєв, И.С. Марєнко, І.Ф. Харламов, О.С. Богданова.

Стисла анотація досвіду: У процесі спільної праці, організації та виконанні будь-якої колективної творчої справи, при активній взаємодії з учителем, яка передбачає співтворчість і співдружність на основі цілковитої довіри й щирості, гартуються справжні почуття, що складають основу майбутнього позитивного і життєзберігаючого  світосприйняття учнів. Організовуючи колективну творчу справу, велику увагу я приділяю і індивідуальній роботі з учнями. Робота за принципом – розвивати й плекати в дитині те, що в неї є, що закладено природою – дає позитивні результати. Кожна дитина від природи талановита. Бачу силу і здібності кожного вихованця, і завдання, які вони отримують (роль, монолог, пантоміма, музичне оформлення), розвивають і збільшують цю силу, зміцнюють, стверджують її. Відчуваю найбільш вразливі місця психіки дитини і наполегливо, терпляче допомагаю учню позбутися певних психологічних комплексів через роботу над роллю, монологом, гру.

Теги: Заводський, виховання, моральні якості, підліток, колективна творча справа.

Посилання на матеріал: http://33school.tk

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: s0soldatenko (22.01.2016)
Переглядів: 849 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 1.0/68
Всього коментарів: 9
9 lyudmilanovikova2012  
Дуже цікавийдосвіт, але хотілося б отримати більш глибоку інформацію: які конкретні
колективні творчі справи було проведено педагогом?

8 svet180976  
КТС є ефективним способом організації виховної роботи, тому досвід корисний і цікавий. Бажаю успіхів у подальшій роботі та натхнення.

7 mavaylen  
Дякую!!!! Як завжди неперевершено! Як класний керівник буду застосувати у роботі з дітьми.

6 irineirine08  
Дуже цікавий досвід! Бажаю нових професійних досягнень!

5 futenzp  
Саме у такій взаємодії дитини з однолітками, вчителем, аудиторією і розкриваються та зростають усі особистісні якості, зявляється розумінная значення та важливості командної роботи, наполегливої праці. Це безцінний досвід для учня, який у поєднанні з майстерністю та особистим підходом викладача, допомагає дитині відчути впевненість у власних силах та уміннях, розвиватися та досягати поставленої мети. Дякую!

4 sandra3009  
Пошук нових граней в методиці виховання підлітків є надзвичайно важливим аспектом у педагогічній діяльності. Правильно зроблений акцент на якості результату роботи дитини - половина успіху. Дякую Вікторії Генадіївні за глибокий підхід і творче натхення, завдяки якому її вихованці націлені саме на якісний результат.

3 natali_zp33  
Продуктивна співпраця вчителя і учня, це завжди є одним із актуальних аспектів в процесі виховання.  Дякую.

2 hemos  
Дякую за надзвичайно цікаву творчу роботу.

1 vvbojko  
Дуже важливо, що у центрі уваги Вашої роботи є особистість дитини. Дякую за поширення досвіду.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024