Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 04:29

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Успадкування духовних надбань українського народу – основний принцип виховання

Тема досвіду: «Успадкування духовних надбань українського народу – основний принцип виховання»

Інформація про автора досвіду:

Черніченко Валентина Іванівна, вчитель української мови та літератури, вища кваліфікаційна категорія, старший учитель

Контактна інформація про навчальний заклад:

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 Запорізької міської ради Запорізької області

директор Булат Лариса Леонідівна

адреса: 69067 м. Запоріжжя, вул. Ніжинська, 40

тел./факс: (061) 236-62-18, 236-56-08

E-mail: 33school@ukr.net

Провідна ідея досвіду

Будуть змінюватись часи, школа вирішуватиме нові завдання, проте актуальною є і буде одна проблема – виховання громадянина України, який знає і пам’ятає свій рід, мову материнську, цінує минуле і буде гідно творити майбутнє.

Національне виховання спрямовується на залучення дітей до глибинних пластів національної культури і духовності, формування у молоді національних світоглядних позицій, ідей, поглядів і переконань на основі цінностей вітчизняної та світової культури.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Мета роботи – обґрунтувати необхідність відродження національної системи освіти, використання національних ідей та традицій в освітньому процесі, відродження духовності, як компоненту національно свідомої особистості. Бо на сьогодні – це потреба часу, а для того, щоб побудувати прекрасне майбутнє необхідно знати минуле і знати попередників-вчених, які займалися даним питанням.

Науково-теоретична база досвіду

Суттєве значення для української педагогіки мають праці Б.Грінченка: «Яка тепер школа» на Вкраїні», «Якої нам треба школи», «Не беспросветном пути», де обґрунтована необхідність національної школи.

Стисла анотація досвіду

«Наші діти, - вчив Макаренко, - це майбутні творці історії». Саме з юними душами ми працюємо все життя, і від того, що ми вкладено в них буде залежати наше майбутнє. Сучасна школа має створювати умови для саморозвитку, самоствердження, самореалізації особистості. Умови, за яких дитина може проявити не лише інтелектуальну компетентність, але й компетентність соціальну. Завдання класного керівника – виявлення і розвиток здібностей кожної дитини, формування духовно багатої, фізично розвиненої, творчо мислячої, конкурентоспроможної особистості – патріота, громадянина України.

Теги: Заводський, духовні надбання, принцип виховання.

Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_24.html

                            http://33school.tk/?q=node/49

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: s0soldatenko (22.01.2016)
Переглядів: 917 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 1.0/87
Всього коментарів: 7
7 svet180976  
Хто не знає історії, той не має майбутнього. Дякуємо за цікаву роботу з дітьми та збереження національних традицій.

6 irineirine08  
Дуже цікавий досвід! Бажаю творчіх успіхів та перемог!

5 natali_zp33  
Відродження національної системи освіти, це не просто актуальна тема сьогодення, а й необхідність. Дякую.

4 hemos  
Дуже цікавий і корисний матеріал!

3 viktorija_mihe  
Дуже цікавий і своєчасний досвід! Дякую, колего!

2 tomkovicht  
Шановна Валентина Іванівна! Дуже гарний досвід!!Ви молодчинка!!!Бажаю успіхів та творчого натхнення!!Бажаю перемоги у педвиставці!!!!!!

1 vvbojko  
Сучасний  підхід  до національно-патріотичного виховання.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024