Тема досвіду: «Успадкування духовних надбань українського народу – основний принцип виховання»
Інформація про автора досвіду:
Черніченко Валентина Іванівна, вчитель української мови та літератури, вища кваліфікаційна категорія, старший учитель
Контактна інформація про навчальний заклад:
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 Запорізької міської ради Запорізької області
директор Булат Лариса Леонідівна
адреса: 69067 м. Запоріжжя, вул. Ніжинська, 40
тел./факс: (061) 236-62-18, 236-56-08
E-mail: 33school@ukr.net
Провідна ідея досвіду
Будуть змінюватись часи, школа вирішуватиме нові завдання, проте актуальною є і буде одна проблема – виховання громадянина України, який знає і пам’ятає свій рід, мову материнську, цінує минуле і буде гідно творити майбутнє.
Національне виховання спрямовується на залучення дітей до глибинних пластів національної культури і духовності, формування у молоді національних світоглядних позицій, ідей, поглядів і переконань на основі цінностей вітчизняної та світової культури.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Мета роботи – обґрунтувати необхідність відродження національної системи освіти, використання національних ідей та традицій в освітньому процесі, відродження духовності, як компоненту національно свідомої особистості. Бо на сьогодні – це потреба часу, а для того, щоб побудувати прекрасне майбутнє необхідно знати минуле і знати попередників-вчених, які займалися даним питанням.
Науково-теоретична база досвіду
Суттєве значення для української педагогіки мають праці Б.Грінченка: «Яка тепер школа» на Вкраїні», «Якої нам треба школи», «Не беспросветном пути», де обґрунтована необхідність національної школи.
Стисла анотація досвіду
«Наші діти, - вчив Макаренко, - це майбутні творці історії». Саме з юними душами ми працюємо все життя, і від того, що ми вкладено в них буде залежати наше майбутнє. Сучасна школа має створювати умови для саморозвитку, самоствердження, самореалізації особистості. Умови, за яких дитина може проявити не лише інтелектуальну компетентність, але й компетентність соціальну. Завдання класного керівника – виявлення і розвиток здібностей кожної дитини, формування духовно багатої, фізично розвиненої, творчо мислячої, конкурентоспроможної особистості – патріота, громадянина України.
Теги: Заводський, духовні надбання, принцип виховання.
Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_24.html
http://33school.tk/?q=node/49
|