Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 22:17

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Створення умов для вільного розвитку особистості учня як засіб ефективної соціалізації дитини

Тема: «Створення умов для вільного розвитку особистості учня як засіб ефективної соціалізації дитини»

ПІБ вчителя – Оліфіренко Дмитро Олександрович

посада, категорія, звання – вчитель математики, спеціаліст 9-го розряду, класний керівник 10-А класу

Повна назва школи – Запорізький навчально-виховний комплекс № 67 Запорізької міської ради Запорізької області

директор ПІБ – Малиш Олена Євгенівна

Адреса школи – 69067, м.Запоріжжя, вул. Радіаторна, б. 26

тел.:  061-289-80-98

e-mail: komplex67@yandex.ua 

http: http://znvk67.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду

Створення умов для розвитку дитини на основі вивчення її індивідуальних особливостей та здібностей через втілення діяльнісного підходу, створення ситуації успіху, організацію різних напрямків позакласної діяльності, реалізації взаємодії з учнівським  колективом на демократичних засадах дозволяє створити колектив творчих, активних учнів з достатнім рівнем соціалізації і підвищити рівень їх навчальної успішності.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

На сучасному етапі розвитку суспільства, коли відбуваються глобальні інтеграційні процеси, проблема соціалізації особистості є надзвичайно актуальною, передусім, це стосується соціалізації підлітків, бо саме у цей період життя людини закладаються основи особистості, її здатність до адекватної оцінки суспільних процесів, уміння застосовувати набутий досвід для розгортання своєї життєдіяльності. Тому пошук технологій супроводу соціального становлення особистості, її соціальної адаптації стає важливим аспектом виховної роботи в класі середньої та старшої ланки.

Науково-теоретична база досвіду

Дослідження О.С. Становихіна з питання динаміки соціальних здібностей особистості, О.С.Поліщук з соціалізації особистості як громадянина України, О.В.Бурим з соціального виховання школярів, Т.Є. Швець з громадської соціалізації старшокласників у позаурочній діяльності  загальноосвітнього навчального закладу, І.І.Цимбал з соціальної адаптації підлітків показують, що зміст соціалізації учнів визначається єдністю внутрішкільної та позакласної діяльності, навчально-виховного процесу.

Стисла анотація досвіду

З метою створення умов для розвитку учнів я вивчаю їх індивідуальні особливості за допомогою анкетування, проведення діагностик визначення соціометричних виборів, визначення особистісної схильності до творчості, визначення рівня інтелектуальної лабільності, діагностики «Карта інтересів», результати яких дозволяють ефективно організувати виховну роботу в класі за різними напрямками через реалізацію діяльнісного підходу, створення ситуації успіху, взаємодії з учнівським колективом на демократичних засадах.

Результативність впровадження досвіду

Підвищення рівня адаптації учнів, згуртованості класного колективу, рівня сприйняття всіх учнів класу, розширення взаємозв’язків між дітьми, позитивний вплив створення умов для розвитку дитини на навчальну успішність, позитивна динаміка в сфері інтересів дітей.

Репрезентація досвіду

Участь в районному та обласному етапі конкурсу «Класний керівник року - 2015»

Теги: Заводський, виховання,  вільний розвиток, особистість учня, соціалізація дитини.

Посилання на матеріал: (https://drive.google.com/folderview?id=0B3xeWxs6YinPTVdCNzZqZ0xVMlU&usp=sharing).

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: s0soldatenko (22.01.2016)
Переглядів: 1096 | Рейтинг: 1.0/34
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024