Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 22:18

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Проектна діяльність як один з аспектів виховної роботи

Проектна діяльність як один з аспектів виховної роботи


Кубасова Ірина Володимирівна,

вчитель  початкових класів, спеціаліст першої категорії 
Запорізький навчально-виховний комплекс № 109 Запорізької міської ради Запорізької області,

директор: Углова Марина Миколаївна, 
69121, м.Запоріжжя, вул.Дніпровські пороги, 29, (061) 283-62-52,
dnporogi@ukr.net

 

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: наданий досвід роботи описує технологію організації проектної діяльності у виховній роботі.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:


Сучасне інформаційне суспільство ставить за мету підготувати учнів, здатних легко адаптуватися до життя, самостійно розв’язувати проблеми, творчо і критично мислити, грамотно працювати з інформацією, бути комунікабельними, постійно самовдосконалюватися. Саме проектна технологія – одна з інноваційних технологій навчання та виховання, яка забезпечує формування основних компетенцій учня. 
Використання проектів у виховній роботі дозволяє включити в цей процес увесь клас та організувати співпрацю учнів та вчителя через активну та творчу діяльність. Застосування проектної технології забезпечує побудову навчально-виховного  процесу на основі діяльнісного й особистісного підходів, сприяє формуванню позитивної мотивації учнів, активізації їхньої пізнавальної діяльності. 

Науково - теоретична база досвіду:


Проблема проектної діяльності як педагогічного явища з кінця ХХ століття стала предметом дослідження вітчизняних та зарубіжних учених (О. Анісімов, В. Беспалько, І. Бухтіярова, О. Гребеннікова, Ю. Громико, Є. Заір-Бек, Г. Ільїн, Н. Матяш, О. Прикот, В. Симоненко, В. Слободчиков, С. Ящук  та інші).
Метою моєї роботи є вивчення та аналіз психологічної, педагогічної, методичної літератури, досвіду вчителів – новаторів і виявлення ефективних методів і прийомів для успішного використання проектних технологій у навчально-виховному процесі. 

Стисла анотація досвіду:

у виховній роботі, спираючись на «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», широко використовую проектні технології у різних напрямках.

Результативність впровадження досвіду: на даному етапі досвід апробовано в межах ЗНВК № 109 і позитивно впливає на виховання учнів.

Репрезентація досвіду: досвід репрезентованийу Запорізькому навчально-виховному комплексі № 109 Запорізької міської ради Запорізької області, публікації на Всеукраїнському порталі «Початкове навчання» 2014 - 2015 роки.

Посилання на матеріал:

Опис досвіду http://kubasova.at.ua/load/moji_materiali/moji_materiali/opis_dosvidu/15-1-0-54

Додатки 1-12

http://kubasova.at.ua/load/moji_materiali/moji_materiali/dodatki_1_12/15-1-0-53

Додатки 13-18

http://kubasova.at.ua/load/moji_materiali/moji_materiali/dodatki_13_18/15-1-0-52

 

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: LeninRMO (19.01.2016)
Переглядів: 1042 | Рейтинг: 1.0/185
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024