Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.11.2024, 19:13

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Модель виховної системи ЗОШ №23

Модель виховної системи ЗОШ №23

Озеров Олександр Дмитрович, директор ЗОШ №23, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»

Пошва Лія Борисівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, звання «учитель-методист»

Левченко В’ячеслав Олександрович, заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, звання «старший учитель»

Полявка Тетяна Іванівна, практичний психолог, спеціаліст першої категорії

 

 

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Озеров Олександр Дмитрович

Адреса ЗОШ №23: 69059, м.Запоржжя, вул.Парамонова, 6-а

Телефон:  (061) 769-80-27 (приймальня)

E-mail: school23zp@gmail.com

Адреса сайту: http://znvk23.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду «Виховання і розвиток успішності учнівської особистості в умовах модернізації освітньої галузі»

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Сучасні реалії життя, розвиток і удосконалення нових освітніх, інформаційних технологій зумовлюють необхідність модернізації змісту, методів і форм навчально-виховного процесу. На період до 2019 року школа поставила перед собою амбітне завдання - стати Школою успіху, тобто школою, в якій: реалізуються ідеї проектної, особистісно-зорієнтованоїпедагогіки;забезпечуєтьсяєдністьінтелектуального, фізичного, духовного та морального розвитку особистості; діяльність дитини постійно супроводжує ситуація успіху, що послідовно готує її до успіх упродовж усього життя; самовизначення, педагогічна підтримка й захист дитини є головним напрямом роботи.

Науково-теоретична база досвіду Сучаснийетапрозвиткусуспільствахарактеризуєтьсявизначеннямключовихкомпетенцій в освітньому просторі. Питаннями компетентнісної освіти як одного з головних чинників виховання і розвитку особистості займалися європейські науковці: Д. Пешар, М. Норріс, Д.Міллер, П.Трієр. Компетентнісний підхід у вихованні учнів українських шкіл має свій якісний розвиток і завдяки роботам українських науковців: Н. Бібік,М.Вакуленка, Л.Коваль, О.Локшиної, О.Пометун, О.Савченко. Проблема формування компетентнісної особистості стала предметом глибокого дослідження міжнародних організацій ЮНЕСКО, Ради Європи. Компетентнісна освіта як складова виховного простору в сучасній українській школі сприяє удосконаленню розвитку учнівської особистості, конкурентоздатності її в сучасних реаліях життя. Це зближує українське суспільство, його цінності виховання з загальноєвропейською моделлю виховання.

Стисла анотація досвіду Модель виховної системи ЗОШ №23 включає в себе наступні програми і проекти:

1. Проект «Виховання ціннісних орієнтирів у учнів Запорізької загальноосвітньої школи № 23».

2. Програма «Громадянин».

3. Проект «Виховання культури толерантності учасників навчально-виховного процесу».

4. Проект «Сім’я і школа».

5. Проект «Виховання правової культури учасників навчально-виховного процесу».

6. Проект «Імідж».

7. Проект «Превентивне виховання».

8. Проект «Моніторинг виховної системи ЗОШ №23».

9. Програма «Профорієнтація».

10. Проект «Шкільне самоврядування».

11. Програма підвищення рівня професійної майстерності класних керівників.

12. Психолого-педагогічний супровід реалізації Моделі виховної системи ЗОШ №23.

Результативність впровадження досвіду Молода людина – випускник навчального закладу – навчається тому, як реалізувати свої можливості, досягти успіху в житті, стати менеджером своєї долі. Це спонукає педагогічний колектив ставити кінцевою метою формування компетентнісної особистості, важливими складовими якого є: створення в сім’ї умов для розвитку в дітей національної свідомості, любові до рідної землі, традицій свого народу; виховання в учнів чіткої громадської позиції; виховання бережливого ставлення до власного здоров’я; розвиток правової культури, толерантного ставлення до людей; створення умов для становлення особистості, яка не боїться відстоювати власні інтереси, здатна активно діяти в динамічних життєвих умовах; розвиток здатності вчитися протягом життя; виховання в учнів почуття відповідальності за результати навчання; розвиток основних життєвих компетентностей школярів, доведення до учнів різноманітної інформації щодо їх формування й здійснення наукового аналізу.

Репрезентація досвіду Рівень репрезентації - навчальний заклад: ШМО класних керівників; рівень репрезентації – державний: публікація в журналі «Директор школи» - «Модель виховної системи» №3(7) березень 2012р., с.2-6.

Посилання на матеріал http://znvk23.zp.ua

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: kommun (25.01.2016)
Переглядів: 1010 | Рейтинг: 1.0/52
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024