Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 07:55

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Мега-проект «Україно! Символи твої пронесемо ми через віки!»

Анотація перспективного педагогічного досвіду

Номінація Виставки: «Компетентнісна освіта: виховання і розвиток».

Секція:                          «Виховна взаємодія».

Тема:                               Мега-проект «Україно! Символи твої пронесемо ми через віки!»  (з досвіду впровадження ідей Концепції національно-патріотичного виховання у позакласній навчально-виховній роботі)

Інформація про авторів досвіду:

ПІБ:

Посада:

Кв.категорія

Румянцева Надія Іванівна

директор ЗЗОШ № 92

«спеціаліст вищої категорії»,

педзвання «вчитель-методист»; «Відмінник освіти України

ПІБ:

Посада:

Кв.категорія

Вєтрова Тетяна Ігорівна

заступник директора з НВР

«спеціаліст вищої категорії»,

«вчитель-методист»                                                                                                     

ПІБ:

Посада:

 

Кв.категорія

Шклярова Олена Олексіївна

педагог-організатор, учитель української мови та літератури

«спеціаліст вищої категорії»,

педзвання «старший учитель»

Контактна інформація про навчальний заклад:

Повна назва школи: Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 92 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор:               Румянцева Надія Іванівна,

Адреса:                    вул. Лахтінська, 9, м. Зaпopiжжя, 69076,

Тел.:                         (061)286-91-34, 

E-mail:                     92shcola@gmail.com

Провідною педагогічною ідею досвіду є збагачення форм і методів позакласної роботи з навчальних предметів з метою більш якісного засвоєння школярами навчального матеріалу та оволодіння ними додаткових знань шляхом використання доступних і цікавих методів.

Проведення заходів, спрямованих на популяризацію і реалізацію патріотичного виховання у школі, та долучення батьківської громадськості до цієї роботи  є основним завданням діяльності нашого педагогічного колективу.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Проблема позакласної роботи зі школярами завжди є актуальною для будь-якого педагога, тому що вона успішно виконує триєдину функцію навчання, виховання і розвитку особистості в будь-якому загальноосвітньому закладі. В умовах реформування української освіти, кардинальних змін у політиці, економіці і соціальній сфері країни завдання вдосконалення соціально-патріотичного виховання та розвитку креативних здібностей дітей і підлітків є одним з пріоритетних.

Наша школа є школою з російською мовою навчання, в якій одержують освіту діти 9 національностей. Педагогічний колектив закладу успішно втілює ідеї об’єднання різних народів, національних та етнічних груп, які проживають на території України, довкола ідеї української державності, українського громадянства, що виступають загальними надбаннями, забезпечують їхній всебічний соціальний та культурний розвиток.

  Науково-теоретична база досвіду

 Указ Президента України від 25.06.2013 №344 «Про Національну стратегію розвитку освіти України на період до 2021 року», Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді (наказ МОН від 16.06.2015 №641), наказ МОНМС від 31.10.2011 №1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Державні освітні стандарти освіти, галузеві Програми.

          Стисла анотація досвіду

Позакласна діяльність, що проводиться у школі, тісно взаємопов’язана з урочною та класною роботою. Вона є однією з фаз процесу навчання, спрямованого на використання змісту навчального матеріалу в життєвій практиці учнів, поглиблює їх знання, розширює способи діяльності, створює умови для реалізації індивідуальних здібностей школярів і спонукає  дитячий інтерес до самоосвіти, самовдосконалення. Позакласна робота задовольняє постійно мінливі інтереси дітей і підлітків, духовні, соціокультурні й освітні потреби, створює широкі можливості школярам для занять улюбленою справою.

Наш педагогічний колектив працює над тим, щоб школа стала для кожної дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.

          В практичній частині досвіду:

  • подано структуру позакласної навчально-виховної роботи у школі;
  • описано методику організації і  проведення Мега-проекта;
  • представлено сценарій проведення Мега-тижня;
  • фото-колаж;
  • відео-репортаж.  

          Результативність впровадження досвіду

Досвід нашої роботи  показує, що застосування сучасних педагогічних технологій підвищує інтерес учнів до предметів та їх навчальну мотивацію; дозволяє системно здійснювати виховання в учнів громадянської позиції; пропагує історико-культурну спадщину українського народу

Ефективне введення в традиційний учбовий процес різноманітної позакласної роботи є кращим стимулом до більш якісного навчання дітей. 



Джерело: http://92school.at.ua/index/metodicheskaja_rabota/0-9
Категорія: Виховна взаємодія | Додав: piskun528 (27.01.2016) | Автор: Румянцева Н.І,Вєтрова Т.І,Шклярова E
Переглядів: 787 | Коментарі: 3 | Теги: національно-патріотичне виховання п | Рейтинг: 1.0/43
Всього коментарів: 3
3 07al   [Матеріал]
Актуально!!!!  Успіхів!!!

2 lia   [Матеріал]
Дуже цікавий вид виховної роботи!!! smile

1 newton_14   [Матеріал]
Спасибо, интересно, нужно и нам попробовать провести в школе! biggrin

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020