Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.08.2019, 16:56

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Формування виховного простору сучасного пришкільного табору як осередку розвитку творчої особистості дитини

Формування виховного простору сучасного пришкільного табору як осередку розвитку  творчої особистості дитини

Замч Л.П., завідуюча бібліотекою, І категорія 
Маркова Л.В., вчитель молодших класів, вища категорія, «вчитель-методист»

Запорізький колегіум №98
Директор: Погребняк Юлія Валеріївна
Адреса: вул. Запорізька, 1-А, м. Запоріжжя,  69095
Телефон: (0612) 63-61-63    
е-mail: nadegda98@ukr.net
Сайт:  http://98.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду: Формування виховного простору сучасного пришкільного табору - одна з найважливіших форм роботи з дітьми влітку. Велика літня перерва у школярів - це період зміцнення їхнього здоров'я, пізнання цікавого, нових знайомств та пригод; це пора морального загартування, духовного збагачення, пора яскравих вражень, творчості, активного пізнання світу та себе в ньому. Тому,  організовуючи виховний простір сучасного пришкільного табору, необхідно так планувати і будувати свою роботу, щоб кожна дитина знайшла собі справу до душі, відчувала себе сильною, творчою особистістю, збагатилась духовно і почувала себе комфортно.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність  питання обумовлена, у першу чергу, соціальним замовленням щодо  організації літнього відпочинку дітей, який  є складовою частиною безперервного та послідовного процесу виховання. Дитина - це перш за все творча особистість, яка потребує постійної реалізації своїх задумів і планів. Тільки правильно сформований виховний простір сучасного пришкільного табору, створений з урахуванням потреб дітей у самореалізації, може дати можливість цікаво, весело та з користю для здоров'я провести час, позбавить вихованців від нудьги та дасть їм можливість відкрити в собі нові таланти, розвинути творчість.
Отже, дослідження проблеми – формування виховного простору сучасного пришкільного табору  як осередка розвитку  творчої особистості школяра - важливий резерв для інтенсифікації їх творчої діяльності, необхідна умова наступності виховання і розвитку дітей , а головне – шлях до успішності в організації літнього відпочинку дітей  у пришкільних таборах.

Науково-теоретична база досвіду:  Питання організації відпочинку та оздоровлення дітей: концепції, технології, досвід висвітлено у наукових дослідженнях О.В.Биховської, В.М.Горбинко, Ж.В.Петрочко та ін. Методику виховної роботи в літніх оздоровчих таборах розкрито у працях В.І.Коваленко, А.І.Конончук, І.М.Пінчук, В.М.Солової та ін. Е.І.Федорчук, В.А.Гурська розробили методичні рекомендації щодо організації виховної роботи з дітьми в літній період. 

Стисла анотація досвіду: У досвіді висвітлено питання про формування  виховного простору сучасного пришкільного табору як осередка розвитку  творчої особистості школяра. Розглянуто  питання організації   змістовного та цікавого дозвілля дітей, окреслено необхідність формування такого виховного простору, який  дасть можливість творчо розвиватися,  духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд учнів. Зазначено, що зміст , форми та методи виховної роботи  будуються  в таборі на принципах ініціативи та самореалізації  дітей, демократії та гуманізму, розвитку національних традицій, пріоритетності загальнолюдських духовних досягнень і цінностей, на принципах добровільної участі дітей у різних справах, у вільному виборі ними занять. 
Результативність впровадження досвіду:
Створено комфортні умови для відпочинку дітей.
Освоєні нові сучасні технології, методи і форми роботи вихователів щодо формування виховного простору сучасного пришкільного табору.
Матеріал педагогічного досвіду викладено для ознайомлення та використання  на сайтах Запорізького колегіуму № 98, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту територіального відділу освіти, молоді та спорту Жовтневого району, ЗапоВікі. Презентовано  на педагогічній раді, розповсюджено на районному семінарі для керівників пришкільних таборів.
 
Репрезентація досвіду: Досвід рекомендовано до впровадження у закладах освіти міста Запоріжжя.

Посилання на матеріал 
http://98.zp.ua/zamch-lyudmila-petr%D1%96vna-markova-larisa-volodimir%D1%96vna 

Досвід табору https://drive.google.com/file/d/0B-ZVQAsj_djTbnhjbGVROGVnNGM/view?pref=2&pli=1



Джерело: http://98.zp.ua/zamch-lyudmila-petr%D1%96vna-markova-larisa-volodimir%D1%96vna
Категорія: Виховна взаємодія | Додав: Zhovt2 (28.01.2016) | Автор: Замч Л.П. E W
Переглядів: 1653 | Коментарі: 10 | Теги: виховання, Жовтневий, Табор | Рейтинг: 1.0/384
Всього коментарів: 10
9 alakostenko  
Корисний досвід!Молодці!!

10 родина  
Дякуємо за оцінку. Може стане і вам у нагоді.

8 klimenkoluda2009  
Тема досвіду актуальна, освоєні нові сучасні технології, методи і форми роботи вихователів щодо формування виховного простору сучасного пришкільного табору. Бажаю перемоги!

7 Sveta09  
Дуже важливий і актуальний досвід, який стане у нагоді в пришкільних таборах. Дякую, колеги!! Успіхів!

6 tanmatv  
Тема літнього відпочинку дітей дуже актуальна в наш час. Автори цього досвіду своєчасно розкривають проблему. Бажаю успіхів!

5 bycynaoksana  
Цікавий досвід про організацію виховної роботи учнів під час канікул. Дітям цікаво і батькам спокійно!

4 wwevseev  
Тема, порушена у дослідженні, дуже актуальна. Уже з огляду на те, що школярі по завершенні навчального року, у позашкільний час ,стають "дітьми вулиці". Батькам потрібно в поті чола заробляти копійку, зростає кількість родин на межі жебракування, яким взагалі не до дітей. Відійшли у небуття безоплатні гуртки та секції. Родині, яка ледь зводить кінці з кінцями, взагалі дитину ніде прилаштувати на канікулах. А ми ще дивуємось, чому так стрімко зростає серед неповнолітніх злочинність. Одне слово, залишається надія на таких педагогів , як Ви, Ларисо Володимирівно, та Ваших колег, які розвиваються самі й ініціюють дуже цікаві проекти. Успіху Вам, хочеться, щоб Вас почули й у коридорах влади й допомогли поширити Ваш досвід. Дерзайте!

3 Жемчуг  
Цікава та змістовна робота. Раджу ознайомитися педагогам та вихователям

1 lykoly  
Дуже важливий досвід. В наш час інформаційних технологій ми втрачаємо цінність живого спілкування. Висвітлений досвід дитячого табору - найкращий приклад  виховання А головне те, що такий активний відпочинок подобається самим дітям. Спілкування, дотик до природи, мистецтва, фізичні нвантаження, ігровий простір - саме це, на мою думку, сприяє творчому розвитку дитини в сучасних умовах.

2 родина  
Пришкільні табори – це не лише місце перебування дитини учас,коли батьки працюють,а й змістовне дозвілля з добре підготовленою програмою
культурно-масових заходів.
Правильно організований відпочинок – це гарний настрій,здоров’я, нові друзі. Це розкриття свого творчого потенціалу і заряд бадьорості
на тривалий час.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2019