Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 16:21

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Сімейно-родинного виховання

Використання ресурсу співпраці вчителів, батьків та учнів в системі виховної роботи школи

Використання ресурсу співпраці вчителів, батьків та учнів в системі виховної роботи школи

Гром’як Лариса Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель англійської мови, вища, «старший учитель»

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор: Діденко Зоя Василівна,

Адреса: 69104, 16-А, м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева,

Телефон:  (0612) 769-80-34,

E-mail: school84.zp.ua@gmail.com

Сайт: http://school84.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Сьогодення вимагає від школи та сім’ї формування творчої особистості, що вміє працювати в колективі та для колективу; особистості, що вміє орієнтуватися в сучасному світі професій та самовизначатися; особистості, що має громадянську позицію, любить свою країну, її історичне та культурне минуле.

Участь батьків у житті школи стає більш значущою і більш активною за умови підвищення рівня довіри батьків до навчального закладу. Успішна самореалізація дитини – це результат правильно організованої співпраці, насамперед, вчителів та батьків.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Головне завдання вчителя - установити такі взаємовідносини з батьками, які допоможуть розвивати та формувати майбутню особистість у правильному напрямку, з мінімальними психологічними затратами. Гармонійний розвиток особистості, активізація педагогічного досвіду вчителів, стимулювання їхньої творчої активності, пошуку нових форм і методів у навчально-виховній діяльності можлива за умови створення такого середовища, у якому діяльність всіх учасників освітнього процесу буде відповідати сучасним вимогам та визначатиметься новим стилем відносин між школою і сім’єю в цілому. В умовах партнерства школи-родини, розвиток та саморозвиток школярів можливий на рівні конкурентноспроможних, здатних до творення свого майбутнього, повноцінних господарів своєї землі, свого життя.

Науково-теоретична база досвіду: Концептуальна ідея педагогіки української національної школи-родини  дає змогу формувати національну свідомість, забезпечувати єдність поколінь, виховувати моральну, громадянську і соціальну відповідальність вчителів, батьків, учнів. Загальноосвітній заклад у своїй роботі керується Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Національною програмою «Виховання», Державною програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепцією громадянського, художньо-естетичного, національного патріотичного виховання, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді, Концепцією «Сім’я і родинне виховання», державною сімейною політикою, Обласною Програмою «Сильна родина-міцна країна». Проблеми сімейного виховання розкрито в творах класиків  вітчизняної і світової педагогіки, зокрема: В.О.Сухомлинського, Дж. Локка, Я.А.Коменського, Ж.-Ж.Руссо, Й.Г.Песталоцці, А.С.Макаренка, С.Френе та багатьох інших.

Стисла анотація досвіду: Залучення батьків до навчально-виховного  процесу, зацікавлення їх шкільним життям, надання конкретної допомоги батькам у вирішенні певних проблем у вихованні та розвитку дітей шляхом проведення майстер-класів у межах Тижня творчості учнів та їх батьків, участі у міських та обласних родинних фестивалях, шкільних святах, діяльності учнівського самоврядування та ради школи тощо – як основа для формування освічених, впевнених, цілеспрямованих, демократичних громадян.

Результативність впровадження досвіду: Створення умов для формування партнерської співпраці школи й сім’ї; організація співпраці батьків та школи у справі виховання та формування дітей на основі єдиної педагогічної позиції; вивчення виховного потенціалу сім’ї; залучення батьків до навчального процесу; надання педагогічної та психологічної підтримки батькам; сприяння відродженню сімейного виховання; об'єднання зусиль педагогів і батьків у створенні відповідного сімейно-шкільного середовища, умов для формування в дитини якостей, необхідних для її самовизначення та самореалізації.

Репрезентація досвіду: Матеріали було репрезентовано на рівні школи на педрадах з питань виховання «Створення умов для гармонійного спілкування: учень-вчитель-батьки з метою реалізації законодавчих вимог щодо профілактики правопорушень, бездоглядності та захисту прав дітей, запобігання злочинності серед учнівської молоді  та недопущення жорстокого поводження з дітьми» (березень 2014р.) «Формування акмеологічного виховного середовища для розвитку особистості громадянина України» (березень 2015р.),  «Впровадження концепції національно - патріотичного виховання в освітню систему школи» (листопад 2015р., доповідь «Роль сім’ї, школи, громадськості і позашкільних установ у формуванні активної громадянської позиції школяра»), на засіданні ради школи, офіційному шкільному сайті.

Посилання на матеріал: http://school84.zp.ua/index.php/2012-07-22-15-35-57/metodychna-robota/profesiini-konkursy

Категорія: Сімейно-родинного виховання | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 741 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/78
Всього коментарів: 1
1 zojadidenko   [Матеріал]
Актуально. Дякую за роботу.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020