Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 10:14

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Сімейно-родинного виховання

Створення сприятливих соціальних умов для розвитку родинно-зорієнтованої особистості

Створення сприятливих соціальних умов для розвитку цілісної, фізично здорової, етнокультурної, національно-свідомої, родинно-зорієнтованої особистості

 

Балховітіна Ірина Сергіївна,


вчитель англійської мови, спеціаліст ІІ  категорії
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 61
Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Свідовська Ольга Іванівна
Адреса школи: м. Запоріжжя, вул. Братська, 15
тел.: 224-77-08 
Еmail: zosh61@ukr.net
Сайт: http://zpschool61.16mb.com/

 

 


Провідна педагогічна ідея досвіду:

Досвід роботи висвітлює питання родинно – сімейного виховання. Провідна ідея досвіду полягає в тому, щоб об′єднати зусилля вчителя, зокрема класного керівника, та батьків, для того, щоб створити широкий виховний простір, сприятливий для розвитку цілісної, фізично здорової, етнокультурної, національно-свідомої, родинно-зорієнтованої особистості.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

На сьогодні є досить актуальним питання виховання фізично й морально здорової дитини; створення атмосфери емоційної захищеності, умов для розвитку почуттів і сприймань дитини, її самореалізації; організація заходів, спрямованих на збереження родинних традицій, сімейних реліквій, вивчення родоводу; підтримка добрих взаємовідносин батьків та педагогів.


Науково-теоретична база досвіду:

Над цим питанням працювали Іван Франко, який  в своїм оповіданні "В кузні" описує виховний вплив родини. Дуже прихильно ставилась до родинного виховання Леся Українка. Про навчальну потребу педагогічної підготовки батьків у родинному вихованні писав К. Ушинський. Відомий педагог сучасності М.Г. Стельмахович, один із теоретиків українського родинного виховання, серед усіх напрямів виховання наголошував саме на колосальний потенціал родинного.


Стисла анотація досвіду:

Немає сумніву в тому, що результативність діяльності у класному колективі залежить від спільної роботи класного керівника і родини. Тому в своїй роботі як класний керівник я намагаюсь формувати в молодого покоління знання і відчуття роду, вчу берегти сімейні традиції, поважати сімейні реліквії, що неможливо без залучення батьківської громадськості, підвищення педагогічної культури батьків. 


Результативність впровадження досвіду:

Мною були проведені дослідження, метою яких було визначити роль спільної діяльність батьків та вчителів щодо виховання фізично і морально здорової дитини. Я дійшла висновку, що батьки самою природою призначені і суспільством уповноважені бути першими вихователями своїх дітей. У родині закладається фундамент особистості зростаючої людини, і в ній же відбувається його розвиток і становлення як громадянина. З метою забезпечення тісного зв'язку з батьками своїх вихованців, я використовую різноманітні форми спільної роботи з батьками та учнями: проводжу спільні виховні та позаурочні заходи, батьківські лекторії, консультації для батьків. На основі отриманих результатів я дійшла висновку, що виховання дітей у сім'ї та школі повинно тісно пов’язуватися між собою.


Репрезентація досвіду:

Проблема родинного виховання дітей  викликає зацікавленість у класних керівників школи, вчителів–предметників. В цьому я переконалась на засіданнях шкільного методичного об’єднання класних керівників, під час обговорення даної проблеми з колегами. Досвід був розглянутий на засіданні шкільного методичного об’єднання класних керівників (протокол № 2 від 30.10.2015 року).

Посилання на матеріали: http://zpschool61.16mb.com/

Категорія: Сімейно-родинного виховання | Додав: LeninRMO (17.01.2016)
Переглядів: 816 | Рейтинг: 1.0/22
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024