Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:21

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Психологічний супровід

Профорієнтаційна робота в школі

Профорієнтаційна робота в школі

Уварова Катерина Анатоліївна 

практичний психолог, ІІ категорія 

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 39 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Чабан Світлана Олександрівна

Адреса школи: вул. О. Матросова, 16, м. Запоріжжя, 69057

тел.(061) 233-04-46, 233-61-14

E-mail: school_39@ukr.net

 Сайт:  katerinauvarova.wix.com/teacher

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Профорієнтаційна робота з учнями – один із головних аспектів виховної роботи, спрямованої на підготовку учнів до свідомого вибору професії, визначення свого місця у суспільстві.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Особливої уваги набуває проблема, пов’язана з прагненням сучасної молоді знайти місце рівноправного партнера у суспільних процесах, які протікають швидко і вимагають від них одночасно високого рівня загальної підготовки й ґрунтовних знань в обраній сфері професійної діяльності. Пріоритетним завданням школи є організація роботи з учнями щодо усвідомленого професійного самовизначення.

Науково-теоретична база досвіду:

  1. Анн Л.Ф. Психологический тренинг с подростками. — СПб.: Питер, 2007. — 271с.
  2. Бойбіна, Ю. В., Гончарова С.В. Обліково-звітна документація шкільного психолога навч.-метод. посібник. - Харків : Основа, 2008. - 216с.
  3. Власюк Л.М. Виховні заходи з профорієнтації учнів 9-11 класів:[конспекти виховних заходів]// Виховна робота в школі.- 2009.-С.28-33.
  4. Волкова Н.А. и др. Лучшие психологические тесты для профориентации и профотбора. – Петрозаводск: Петроком, 1992.
  5. Пряжников Н.С. Профориентация в школе: игры, упражнения, опросники - М.: ВАКО, 2005. – 288с.

Стисла анотація досвіду: Профорієнтаційна робота - система навчально-виховної роботи, спрямованої на засвоєння учнями знань про правильний вибір професії, формування в них уміння аналізувати вимоги різних професій до психологічної структури особистості.

Правильний вибір професії зумовлює моральне задоволення, позитивну самооцінку, високу продуктивність праці, якість продукції. Він є точкою, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства, поєднання особистих і загальних інтересів.

Завдання профорієнтації полягає в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення; формування вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо набуття конкретної професії, складати на цій основі реальний план оволодіння професією, а також забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості.

Репрезентація досвіду:  виступи на батьківських зборах, виступи на шкільних методичних обʼєднаннях.

Теги: профорієнтаційна робота в школі, психологічний супровід.

Посилання на матеріал: http://katerinauvarova.wix.com/teacher

 

 

 
Категорія: Психологічний супровід | Додав: jenya2016 (24.01.2016)
Переглядів: 916 | Рейтинг: 1.0/113
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020