Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 19:51

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Позашкілля

Формування позитивної шкільної мотивації в умовах особистісно-орієнтованого освітнього процесу

Формування позитивної шкільної мотивації в умовах особистісно-орієнтованого освітнього процесу

Інформація про авторів досвіду: Колектив педагогів об’єднання гуртків раннього пізнавального розвитку «Малятко»:

Кухаренко Тамара Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, керівник гуртка «Абетка», Відмінник освіти України;

Макута Наталія Андріївна, завідуюча художнім відділом, керівник гуртка «Раз - сходинка, два - сходинка»;

Вікторов Іван Васильович, практичний психолог першої категорії, керівник гуртка «Веселі чомусики»;

Ковальська Наталія Олександрівна, керівник гуртка «Маленькі майстри»;

Нефьодова Ольга Леонідівна, керівник гуртка «У світі природи»;

Малиш Віталій Володимирович, директор, керівник гуртка «Кмітливий олівець», Відмінник освіти України

Контактна інформація про навчальний заклад:

Центр дозвілля дітей та юнацтва Орджонікідзевського району Запорізької міської ради Запорізької області

Директор - Малиш Віталій Володимирович

Адреса закладу: 69035, м. Запоріжжя, вул. Панфіловців, 20

тел.: 224-27-55, 233-02-32

e-mail: dosug.zp@i.ua

http: //dosugzp.jimdo.com/

Тема педагогічного досвіду: «Формування позитивної шкільної мотивації в умовах особистісно-орієнтованого освітнього процесу»

Провідна педагогічна ідея досвіду: Формування особистісної, інтелектуальної і соціально-психологічної готовності до шкільного навчання вихованців  5-6 річного віку. Провідна ідея досвіду – дати змогу вихованцям працювати в атмосфері свободи мислення, творчості, розвивати дитячу уяву, здібності, творчі нахили, без напруження висловлювати свої думки, знаходити вихід з будь–яких життєвих ситуацій, розвивати ситуацію успіху, творчості, поважати інтереси кожної дитини.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Виконання соціального замовлення в умовах недостатнього охоплення дітей віком 4-5 років дошкільною освітою. Підвищення якості організації перспективності, наступності в роботі гуртків раннього пізнавального розвитку в умовах позашкільного навчального закладу. Творчий колектив закладу розробив адаптовані навчальні програми, які відповідають методичним рекомендаціям щодо змісту та оформлення навчальних програм з позашкільної освіти (лист ДНУ «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» від 05.06.2013 р. №14.1/10-1685). Організація єдиного освітнього простору для вихованців дошкільного віку через систему гурткової роботи, налагодження тісної взаємодії між усіма його учасниками на етапі переходу від дошкільної до початкової ланки освіти; визначення сумісних цілей, проведення сумісних заходів педагогів ПНЗ, психологічної служби, батьків вихованців.

Науково-теоретична база досвіду: Базовий компонент дошкільної освіти України, Державний стандарт початкової загальної освіти, лист МОН України від 19.08.2011 №1/9-634 «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку», «Дитина. Програма виховання: навчання дітей дошкільного віку», Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі», Навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «Веселі чомусики», Навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «Абетка», Навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «Кмітливий олівець», Навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму «Маленькі майстри», Навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «Раз – сходинка, два – сходинка», Навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «У світі природи».

Стисла анотація досвіду: Досвід складається з понад десятирічної  результативної діяльності мережі гуртків раннього пізнавального розвитку, конкретних заходів щодо створення єдиного освітнього простору з метою формування компетентної особистості дитини на етапі адаптації до школи, відповідає вимогам нового Базового компоненту дошкільної освіти.

Результативність впровадження досвіду: Досвід сприяє якісній підготовці та формуванню психологічної готовності вихованців 6-річного віку до навчання у початковій ланці, полегшенню адаптаційних процесів майбутніх учнів; закладає основи формування компетентнісного учня; сприяє підвищенню професійної компетентності педагогів ПНЗ.

Репрезентація досвіду: Досвід впроваджено на семінарі-практикумі для слухачів КЗ «ЗОІППО» ЗОР.

Матеріали з досвіду роботи представлені на обласному семінарі для директорів, заступників директорів та керівників гуртків ПНЗ області.

Посилання на матеріали досвіду: 

http://dosugzp.jimdo.com/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0/?logout=1https://vk.com/topic-93167379_33568917



Джерело: http://dosugzp.jimdo.com/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%
Категорія: Позашкілля | Додав: irarotko0708 (28.01.2016)
Переглядів: 1017 | Коментарі: 2 | Теги: Інтегрований, Системний, компетентнісний, особистісно орієнтований, творчий, діяльнісний підходи, ілісна модель навчання гуманістични | Рейтинг: 1.0/49
Всього коментарів: 2
2 ykalchenko  
flower дякуємо за роботу!

1 sitko008  

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024