Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 11:55

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Виховання гармонійної, усебічно розвиненої творчої особистості, здатної до самореалізації та самоствердження.
Виховання гармонійної, усебічно розвиненої творчої особистості, здатної до самореалізації та самоствердження. Формування ціннісних орієнтацій, щодо  самостійності та ініціативності учнів в організації їх діяльності.

Бідненко  Тетяна  Володимирівна, спеціаліст вищої категорії,  старший вчитель

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №58
Запорізької міської ради Запорізької області;

Директор: Шапка Віктор Іванович,

Адреса: 69001, м. Запоріжжя, вул. Поточна, буд. 7;
Телефон: (0612) 32-79-36,
е-mail:  shkola58@gmail.com




Провідна педагогічна ідея досвіду: Розвиток гармонійної, творчої та успішної особистості учня. Формування життєвих компетентностей через участь всіх суб’єктів педагогічної взаємодії (діти – батьки – педагоги – громада), щоб зробити дитину щасливою у родинному, професійному, громадському та державному житті. Забезпечення комфортних і безпечних умов для самореалізації та самовдосконалення учнів та їх навчальних досягнень, реалізація  природних потенціалів, соціалізація учнівського колективу. Формування в учнів класу соціальних компетентностей, а саме здатність до співпраці у класному колективі, взаєморозуміння між учнями; учнями  – вчителем; учнями – вчителем – батьками. Соціальна активність класного колективу.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Сьогодення  характеризується переосмисленням і зміною багатьох поглядів і підходів, відмовою від деяких усталених традицій та стереотипів. Адже сучасне суспільство висуває нові вимоги до завдань, змісту , забезпечення виховання та освіти учнівської молоді.
Виходячи з «Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа)» та основних  орієнтирів модернізації змісту освіти, особливо вагомим є виховання учня як життєво і соціально компетентної особи, здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях, набуття умінь та навичок творчого та практичного застосування знань. Тому тему мого досвіду вважаю актуальною.

Науково-теоретична база досвіду:

•    Психологічній теорії творчої особистості та її розвитку (Р. Грановська, Л. Єрмолаєва-Томіна, В. Козленко, Я. Пономарьов);
•    За інноваційним потенціалом досвід  є комбінаторно-моделюючим на основі творчого поєднання ідей народної педагогіки, родинної педагогіки, філософсько-дидактичної спадщини видатних педагогів: Я.А. Коменського, В.О.Сухомлинського, К.Д.Ушинського, А.С.Макаренка, О.Я.Савченко  та багатьох інших.

Стисла анотація досвіду:
Досвід направлений на створення виховного простору класу, який  спрямований  на розвиток життєвої компетентності учнів через участь всіх суб’єктів педагогічної взаємодії (діти – батьки – педагоги – громада) на засадах родинно-сімейного виховання, співдіяльності та співтворчості дітей і дорослих у створенні виховуючого середовища життєдіяльності учнівського колективу, конкретної дитини, максимально комфортних умов для творчого розвитку кожної особистості, її індивідуальних здібностей, а також задоволення її потреб та запитів. Складові виховного простору  класу: моніторингові дослідження рівня вихованості учнів; система відносин, динамічна система доручень; традиції сім’ї, класу, школи; спортивно-оздоровчі свята; походи; екскурсії; співдіяльність і співтворчість з сім’єю та громадою. Організація життєдіяльності класного колективу здійснюється за такими напрямками: соціально-психологічне виховання; моральне, естетичне виховання; виховання національної свідомості, громадської активності; розвиток творчої особистості, формування пізнавальної діяльності; правове виховання; формування колективу; розвиток мовної культури, комунікативних навичок. Впроваджуються традиційні та інноваційні форми роботи, нетрадиційні методи виховання. Використовуються різні засоби виховного впливу на особистість школярів.

Результативність впровадження досвіду:
Впровадження досвіду з проблеми дає можливість повністю розкрити  творчий потенціал кожного учня, як всебічно та гармонійно розвинутої особи, яка здатна до самореалізації та самоствердження у сучасному суспільстві.

Репрезентація досвіду:

рівень репрезентації: навчальний заклад, районний;
форми репрезентації: виступи на семінарах, районних конкурсах, педрадах, публікації у фахових виданнях.

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 1178 | Теги: Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.7/40
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024