Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 23.11.2024, 21:18

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Соціальний проект «Учнівське самоврядування»
Соціальний проект «Учнівське самоврядування»


Терновська Людмила Іванівна, директор Запорізької гімназії № 71,  «Спеціаліст вищої категорії»,  «Вчитель-методист»;
Ліхоліт Олена Вікторівна,   вчитель інформатики, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст»;
Польчик Анна В’ячеславівна,  практичний психолог, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст».

Запорізька гімназія № 71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області

Керівник закладу: Терновська Л.І.

адреса: пр. Маяковського, б.8, тел.(061)233-87-11,

e-mail: school-71@ukr.net,

URL: school-71.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду: Залучення учнів в управління справами класу, гімназії за умови єдності і взаємозв’язку педагогічного колективу та учнівського активу. Виховання в учнів активної життєвої позиції. Підготовка дітей до дієвої участі в  житті демократичного суспільства.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Гуманістичні цінності освіти передбачають зміну авторитарно-дисциплінарної моделі виховання на особистісно-зорієнтовану. Сутнісними ознаками цих змін є виховання особистості з максимально можливою індивідуалізацією, створенням умов для саморозвитку і самонавчання учнів, осмисленого визначання ними своїх можливостей і життєвих цілей.  Практика показує, що всі ці ознаки найповніше втілені в учнівському самоврядуванні.

Науково-теоретична база досвіду: Учнівське самоврядування – це педагогічна технологія, яка сприяє розвитку громадянських якостей дитини в системі демократичних взаємин виховного колективу на принципах самореалізації, самодіяльності, самоорганізації та самодостатності особистості.

Стисла анотація досвіду: Як показує практика, модель кожної організації має бути якнайбільш приближена до реальності нашого життя. Тому взяв за основу діюче законодавство України (Закон про місцеве самоврядування та Закон про вибори народних депутатів), було вирішено взяти вже існуючу та перевірену реальну модель Запорізької міської ради, яку було адаптовано до умов нашого закладу. Основні завдання цього рішення: підготовка до життя особистості, здатної до творчої самореалізації і практичної діяльності в демократичному суспільстві, вироблення у підлітків практичного досвіду, навичок управлінської діяльності, формування здорової еліти суспільства.
 
Результативність впровадження досвіду: У період функціонування існуючої моделі УС (з 2011 року): учні підвищили свій рівень соціальної активності (моніторинг навчальної та соціальної активності у додатках); рівень порушників дрес - коду знизився на 8% (моніторинг у таблицях); учні більш відповідально стали ставитися до своїх обов’язків, тому що завдання, які вони отримують або ставлять перед собою самі, реальні у виконанні і дають позитивні результати.

Репрезентація досвіду: районний, міський, Всеукраїнський, міжнародний.
Участь у І Форумі дитячої демократії та мас-медіа навчальних закладів Орджонікідзевського району; участь у І конференції лідерів учнівського самоврядування м. Запоріжжя; майстер-клас в межах обміну досвіду згідно Резолюції І конференції лідерів учнівського самоврядування м. Запоріжжя; участь у Міжнародному фестивалі дитячої демократії, телебачення, радіо та преси «Золота осінь Славутича – 2012» (ІІІ місце); участь у Всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор»  (лауреати).



Категорія: Виховна взаємодія | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 866 | Теги: життєва позиція, учнівське самоврядування, адаптована модель міської ради, соціальна активність, соціальний проект, Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.1/69
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024