Навігація |
 |
|
 |
Номінації виставки |
 |
|
 |
Форма входу |
 |
|
 |
Погода у місті |
 |
|
 |
Пошук |
 |
|
 |
Статистика |
 |
|
 |
|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
26.09.2023, 03:27 |
Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів засобами гурткової роботи
Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів засобами гурткової роботи
Мосійченко-Бобракова Людмила Василівна, заступник директора з виховної роботи, І категорія.
Контактна інформація про навчальний заклад: Запорізька гімназія № 25 І-ІІІ ступенів гуманітарного профілю запорізької міської ради Запорізької області.
Керівник навчального закладу: Колесник Олег Федорович
Адреса:69005, м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 76 Телефон: (061)220-96-43 e-mail:zp25gimn@mail.ru
Провідна педагогічна ідея досвіду: Гурткова робота – це невід’ємна частина позакласної роботи гімназії та повноцінного особистісного та соціального, гармонійного розвитку учнів. Реалізація та відтворення повноцінної гурткової роботи відбувається через забезпечення потреб особистості у творчій самостійній діяльності за інтересами, стимулювання її творчого самовдосконалення та задоволення потреб дітей і молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх здібностей.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Позакласний час займає значне місце в житті учня. Тому необхідно допомогти правильно організувати його, щоб він був розумно використаний для відпочинку, заняття улюбленою справою. Цінність гурткової роботи полягає в тому, що вона, так чи інакше, вирішує проблему організації вільного часу школярів, задовольняє їх різноманітні інтереси, активізує пізнавальну діяльність школярів, тощо.
Науково-теоретична база досвіду: вивчення провідних ідей, розгляд проблеми підростаючого покоління в позакласній та позашкільній діяльності відомих педагогів К.Ушинського, А.Макаренка, С.Русової, В.Сухомлинського, С.Шацького, П.Бланського та інші). Стисла анотація досвіду: потенціал досвіду – це актуальність виховних технологій у навчально-виховному процесі; можливість проводити майстер-класи з виготовлення народних іграшок; взаємодія між усіма учасниками навчально-виховного процесу. Досвід містить такі матеріали: • презентація досвіду гурткової роботи гімназії за 5 років; • презентації учнів; • методична складова заступника директора з виховної роботи; • фотографії ( виробів, процесу створення виробів, заходів (майстер-класів, літературних віталень, Масляної та ін..); • розробки занять гуртків, • приклади аналізу заняття гуртка.
Результативність впровадження досвіду: результативність гурткової роботи полягає в успіхах учнів-гуртківців (найщиріші почуття та емоції від власного виробу (витвору) для себе або близьких людей до перемог у виставках, конкурсах, нагороджень грамотами шкільного рівня та дипломами І-ІІ-ІІІ ступенів різних рівнів)
Репрезентація досвіду: даний довід на рівні навчального закладу презентований у формі узагальненого творчого звіту керівників гуртків, як частина організації системи позакласної роботи гімназії; на районному та
|
Категорія: Виховна взаємодія | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
|
Переглядів: 967
| Рейтинг: 2.2/19 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|