Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 08.05.2024, 22:58

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів засобами гурткової роботи

Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів  засобами гурткової роботи

Мосійченко-Бобракова Людмила Василівна, заступник директора з виховної роботи, І категорія.

Контактна інформація про навчальний заклад: Запорізька гімназія № 25 І-ІІІ ступенів гуманітарного профілю запорізької міської ради Запорізької області.

Керівник навчального закладу: Колесник Олег Федорович


Адреса:69005, м. Запоріжжя, вул. Патріотична, 76
Телефон: (061)220-96-43
e-mail:zp25gimn@mail.ru



Провідна педагогічна ідея досвіду:
Гурткова робота – це невід’ємна частина позакласної роботи  гімназії та повноцінного особистісного та соціального, гармонійного розвитку учнів. Реалізація  та відтворення повноцінної гурткової роботи відбувається через забезпечення потреб особистості у творчій самостійній діяльності за інтересами, стимулювання її творчого самовдосконалення та задоволення потреб дітей і молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх здібностей.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
      Позакласний час займає значне місце в житті учня. Тому необхідно допомогти правильно організувати його, щоб він був розумно використаний для відпочинку, заняття улюбленою справою. Цінність гурткової роботи полягає в тому, що вона, так чи інакше, вирішує проблему організації вільного часу школярів, задовольняє їх різноманітні інтереси, активізує пізнавальну діяльність школярів, тощо.

Науково-теоретична база досвіду: 
вивчення провідних ідей, розгляд проблеми підростаючого покоління в позакласній та позашкільній діяльності відомих педагогів К.Ушинського, А.Макаренка, С.Русової, В.Сухомлинського, С.Шацького, П.Бланського та інші).
Стисла анотація досвіду: потенціал досвіду – це актуальність виховних технологій у навчально-виховному процесі; можливість проводити майстер-класи з виготовлення народних іграшок; взаємодія між усіма учасниками навчально-виховного процесу. Досвід містить такі матеріали:
•    презентація досвіду гурткової роботи гімназії за 5 років;
•    презентації учнів;
•     методична складова заступника директора з виховної роботи;
•    фотографії ( виробів, процесу створення виробів, заходів (майстер-класів, літературних віталень, Масляної та ін..);
•     розробки занять гуртків,
•    приклади аналізу заняття гуртка.

Результативність впровадження досвіду:
  результативність гурткової роботи  полягає в успіхах  учнів-гуртківців (найщиріші почуття та емоції  від власного виробу  (витвору) для себе або близьких людей до перемог у виставках, конкурсах, нагороджень грамотами  шкільного рівня та дипломами І-ІІ-ІІІ ступенів різних рівнів)

Репрезентація досвіду:
даний довід на рівні навчального закладу презентований у формі узагальненого творчого звіту керівників гуртків, як частина організації системи позакласної роботи гімназії; на районному та
Категорія: Виховна взаємодія | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 1000 | Рейтинг: 2.2/19
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024