Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:43

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Педагогічне проектування як основа формування життєтворчої компетентності старшокласників
Педагогічне проектування як основа формування життєтворчої  компетентності старшокласників
Таукєнова Любов Василівна,  
педагог – організатор, вчитель російської мови та літератури, вища кваліфікаційна категорія, вчитель – методист

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. №38 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Бисько Ірина Володимирівна

вул. Парамонова, 7-А, м. Запоріжжя, 69059
тел. (061)7698019
Сайт: school38.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду: Сучасний педагогічний процес потребує якісно нових підходів до його організації. Методика проектів є однією з інноваційних технологій, яка є на часі сучасної освіти. Основною проблемою оновлення і виховання в закладах освіти є творчий підхід до здійснення педагогічної майстерності, одним із шляхів реалізації якого є педагогічне проектування.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду. Досліджується проблема ефективності використання технології проектів в системі управління формуванням життєтворчої компетентності учнів.

Науково – теоретична база досвіду. Метод проектів вперше був описаний у 1918 році у книзі американського психолога Вільяма Кілпатрика «Метод проектів», хоч його почали застосовувати значно раніше: з ХУІ ст. у Італії, пізніше широкого застосування він набув у Америці. Сучасні учені М. Махмутов, І. Лернер, П. Підкасистий проектну методику вважають такою, яка сприяє формуванню життєтворчих компетентностей учнів.

Стисла анотація досвіду. Процес створення освітньо - виховного середовища є процесом педагогічного проектування. Процес проектування освітньо - виховного середовища знаходить  своє відображення у системі проектно – модульного планування виховної роботи.  Кожен з проектів  проектує освітнє середовище як спільну реальність єдності учасників навчально - виховного процесу. На основі проектів – модулів розробляються проекти реалізації акцій та колективних творчих справ.

Результативність впровадження досвіду:
 - результативність участі у шкільних та міжшкільних конкурсах та акціях;
 - підвищення соціальної активності учнів школи; 
 - створення творчої атмосфери у навчальному закладі та класах школи.

Репрезентація досвіду: Досвід може бути репрезентованим у кожному навчальному закладі.
Категорія: Виховна взаємодія | Додав: kommun (20.01.2014)
Переглядів: 729 | Теги: технологія, проектно – модульне планування, педагогічне проектування, життєтворчість, метод проектів, Комунарський | Рейтинг: 3.4/65
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020