Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 23.04.2024, 13:36

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Колективна творча справа як засіб формування соціальної активності

Впровадження в навчально – виховну роботу колективної творчої справи як засіб формування соціальної активності та взаємодії в учнівському колективі

Болдуєва Ольга Володимирівна

Вчитель початкових класів; педагогічна категорія – спеціаліст,

педагогічне звання - «Старший вчитель»

Запорізька загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 13 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Бочка Олена Іванівна.

Адреса школи: 69046, м. Запоріжжя, вул. Селищна, буд. 50.

Контактний телефон: 2897500

E-mail: Sool-13@jandex.ru


Провідна педагогічна ідея досвіду

Колективна творча справа - це створення оптимальних умов для розвитку особистісних якостей учня (ситуація успіху), атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя, батьків та учнів; розвиток соціальної та громадської компетентності дитини; забезпечення умов для розвитку творчої особистості школяра; формування навичок самоврядування; сприяння позитивної мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 

Демократизація і гуманізація суспільства зумовили відповідні зміни в методиці виховної роботи. У ній починає домінувати акцент на взаємодію дорослих і дітей, які, об'єднуючись задля загальної мети, формують стосунки між собою на принципах співробітництва й співтворчості. Вчитель орієнтується на позитивні якості учня, вірить у його творчі сили, намагаючись активізувати й розвинути їх. Цьому сприяють творчий підхід до школярів, гнучкість форм впливу на них, урізноманітнення змісту діяльності дитячого колективу. 

Науково – теоретична база досвіду 

Система виховання ґрунтується на творчому застосуванні ідей І. П. Іванова.

Стисла анотація досвіду 

Методика передбачає спосіб організації життя дитячого колективу, за якою діти й дорослі, будучи захопленими спільною справою, турбуються про поліпшення клімату в колективі, самопочуття, настрою один одного, вони спільно планують, організують та аналізують свою діяльність, накопичуючи, осмислюючи пропозиції, ідеї, розвиваючи власні погляди, почуття дружби, поваги, взаєморозуміння й турботи. Результативність впровадження досвіду: використання досвіду класними керівниками навчального закладу.

Репрезентація досвіду 

Навчальний заклад, районні методичні об’єднання вчителів початкових класів, бібліотекарів, на Інтернет – ресурсах: ЗапоВікі, Google - ресурси, You Tube та власних блогах «Ковчег», «Шкільна бібліотека».

 ЗапоВікі стаття  

Google ресурси КТД - література  

Google  ресурси КТДпрезентація

Google  ресурси КТД –  сценарії  

Google  ресурси КТД – фото

Google ресурси КТД –презентація

Канал на YouTube плейлист

Канал на YouTubeАвторская работа

Google  ресурсиКТД – кросворди

веб-сервис Blogger блог - Ковчег


 

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: zavod (27.01.2014)
Переглядів: 815 | Коментарі: 1 | Теги: взаємодія школярів, міні-колективи, Заводський, колективістські стосунки, КТД, соціальна активність, творчі групи, КТВ | Рейтинг: 2.1/20
Всього коментарів: 1
1 Катерина  
Дуже цінна інформація, яка легко може бути використана на уроках.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024