Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 27.04.2024, 01:40

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Формування і розвиток інформаційних компетентностей учнів в позаурочний час як засіб становлення конкурентноспроможної особистості


Формування і розвиток інформаційних компетентностей учнів в позаурочний час як засіб становлення конкурентноспроможної особистості

Травнікова Алла Миколаївна 

Вчитель інформатики, спеціаліст вищої категорії

Запорізький навчально-виховний комплекс №67 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор  Малиш Олена Євгенівна.

Адреса: 69067 м. Запоріжжя, вул. Радіаторна , 26,

тел. (061)236-56-02

e-mail – komplex67@rambler.ru

адреса сайту - http://znvk67.zp.ua



Провідна педагогічна ідея досвіду 

Втілення інформаційно-комунікаційної технології у навчально-виховному процесі, розвиток і подальше закріплення позитивних навичок, формування стійкої мотивації до самореалізації та саморозвитку, творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків, розширення світогляду.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 

Науково-технічна революція, котра продовжує відбуватися в світі в цілому та в Україні зокрема не може не впливати на всі сфери життя людини, підпорядковуючи його новим вимогам та даючи їх нові можливості для розвитку та вдосконалення своєї діяльності. В світі існує багато видів залежностей, такі як алкогольна чи наркотична залежності. Але зараз з появою нових технологій починають з'являтися нові види залежностей, наприклад, інтернет залежність чи ігроманія. Тому цей досвід присвячений формуванню інформаційної компетентності та проблемі профілактики Інтернет-залежності та ігроманії.

Науково – теоретична база досвіду

Положення щодо розвитку загальної середньої освіти в Україні, викладені в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Державній національній програмі «Освіта» (Україна ХХІ століття), Основах стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України, Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті. Серед українських та зарубіжних дослідників, хто торкається питання застосування мультимедійних технологій при навчанні, слід виокремити таких: В.Ю Биков, Ю.О.Жук, М.І.Жалдак, Р.С. Гуревич, В.Ф. Шолохович, В.Г. Афанас’єв, Ю.М. Батурін, Д. Белл, Н. Вінер, Л.М. Землянова, М.М. Мазур, О.М. Спірін, С.М.Шевцов О.А. Кизик, А.А. Ахаян та ін.

Стисла анотація досвіду

 

Досвід висвітлений на 10 сторінках має 9 додатків; у досвіді представлені теоретичні основи та практична спрямованість даної проблеми. Актуальність даної теми обумовлена тим, що у наш час інформаційна компетентність є однією з ключових компетентностей конкурентоспроможної особистості, саме такий напрямок виховної роботи дозволить вихованцю бути гнучким, мобільним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці; використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих ситуацій; володіти комунікативною культурою, уміти працювати в контакті; цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації, так і в інтересах суспільства, держави; уміти здобувати, аналізувати інформацію, застосовувати її для індивідуального розвитку й самовдосконалення; бути здатним до вибору з численних альтернатив, що пропонує сучасне життя.

Результативність впровадження досвіду

 

Забезпечення високої пізнавальної активності вихованців у сфері навчання та виховання, формування в них стійкої мотивації до самореалізації та саморозвитку, удосконалення навичок спілкування з однокласниками, створення в класному колективі сприятливих умов для професійного самовизначення старшокласників.

 

   Репрезентація досвіду:


Досвід може бути цікавим для класних керівників, керівників гуртків, педагогів-організаторів.


https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaUklRZTkwM2RzQXc/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaT2x3cTZUYWlic2s/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaMkV5RE5Bb19od2M/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaSmJIZlpibHFFRUU/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghadUZidXEzZXZkaU0/edit

https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaZkpreVVCQ0loZW8/edit


https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaSmJIZlpibHFFRUU/edit


https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaT1FFNDFXTE9fdmM/edit


https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaVVhkT3hNQXRUQmM/edit


https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaSzVCVVBtYllvTkE/edit


https://docs.google.com/file/d/0B0bOyJ2CQghaX0pIY3NiTTFyWkU/edit


Категорія: Виховна взаємодія | Додав: zavod (24.01.2014)
Переглядів: 989 | Теги: Заводський, ігроманія, «Шлях до «Я» відкриття», Інтернет безпека, інформаційно-комунікаційні технолог | Рейтинг: 2.4/28
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024