соціальний педагог, спеціаліст ІІ категорії
Запорізький навчально-виховний
комплекс №67 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор Малиш Олена Євгенівна
Адреса:м. Запоріжжя, вул. Радіаторна, 26, тел. (061)236-56-02
e-mail – komplex67@rambler.ru
адреса сайту - http://znvk67.zp.ua/
Провідна педагогічна ідея досвіду
Розвиток і подальше закріплення позитивних навичок, творчих
здібностей, самостійності, естетичних смаків, розширення світогляду,
стимулювання вихованців до самоствердження.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: цей досвід присвячений проблемі профілактики дитячої
злочинності та правопорушень, у якому висвітлюється питання соціального впливу
на розвиток підлітка «Я-особистість».
Науково – теоретична база досвіду
Положення щодо розвитку загальної середньої
освіти в Україні, викладені в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню
освіту», Державній національній програмі «Освіта» (Україна ХХІ століття),
Державному стандарті базової і повної середньої освіти, Концепції профільного
навчання в старшій школі. Під час узагальнення досвіду були використані
наступні джерела:
1.
Ващенко Г.
«Виховний ідеал»;
2.
Жиляєва С.К.
«Проблемні питання профілактики злочинності серед неповнолітніх»;
3.
Новосельцева О.А.
«Сімейне неблагополуччя – причина правопорушень неповнолітніх»;
4.
Миронова О.О.
«Напрямки, форми та методи профілактики дитячої безнадзорності»;
5.
Шадрін Т. «Детки в
клетке».
Стисла анотація досвіду
Досвід висвітлений на 10 сторінках має 13 додатків; у досвіді представлені
теоретичні основи та практична спрямованість даної проблеми. Актуальність даної
теми обумовлена тим, що на сучасному етапі розвитку суспільства є потреба у
добре освічених, інтелігентних громадянах, які мають активну життєву позицію і
здатні до творчої діяльності,активних дій, які б могли призвести до позитивних
змін у різних сферах нашого життя. Тому найбільш пріоритетними завданнями свого
досвіду соціальний педагог визначає формування соціокультурної компетентності
особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення протягом всього
життя. З метою більш ефективної реалізації поставлених завдань на практичному
рівні у додатках досвіду представлені презентації, буклети учнів та розробки соціального
педагога занять та семінарів. Даний досвід є актуальним, оскільки всебічний і
гармонійний розвиток дитини відіграє важливу роль.
Результативність впровадження досвіду
Виявлення особистісних характеристик та індивідуальних
можливостей кожної дитини, направлених на зниження агресії та конфліктів в
учнівському середовищі.
Репрезентація досвіду
Досвід може бути цікавим для класних керівників, соціальних педагогів,
практичних психологів.
https://docs.google.com/file/d/0B8hVLmFcIF5vcTBkcEhueXVSVmc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B8hVLmFcIF5vMXRhbWQzbGtXTXc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B8hVLmFcIF5vR1lqQ1hnemNzV3c/edit
https://docs.google.com/file/d/0B8hVLmFcIF5vaEZ3TlR3MGhvZk0/edit
https://docs.google.com/file/d/0B8hVLmFcIF5vdExhRmdDWGVrNzQ/edit
https://docs.google.com/file/d/0B8hVLmFcIF5vYmVLV2FJbU9KbjQ/edit
https://docs.google.com/file/d/0B8hVLmFcIF5vVUVoelpRYzRjRk0/edit
https://docs.google.com/file/d/0B8hVLmFcIF5vUndscFdmclBQN28/edit