Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 11:37

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Психологічний супровід

Психологічний супровід молодих спеціалістів і педагогів в період атестації
Психологічний супровід молодих спеціалістів і педагогів в період атестації
Верховська Олена Анатоліївна, 
практичний психолог, спеціаліст II категорії

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 188 «Червона гвоздика» Запорізької міської ради Запорізької області, 

Завідувач Околович Олена Сергіївна 

Адреса: 69050. м.Запоріжжя, вул. Космічна. 116-а. 
тел./факс: (061) 769-80-44. 
елетронна адреса: dnzl88zp@rambler.ru


Провідна педагогічна ідея досвіду: психологічний супровід педагогів в період професійного становлення . активізація процесів самопізнання, самовдосконалення та самоактуалізації.
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду:
 Атестація розглядається як інтегральна оцінка службової професійної діяльності, професійно-важливих якостей спеціаліста; не тільки констатація досягнутого рівня професійного розвитку особистості, а й потенціалу спеціаліста  - професійної компетентності, когнітивного компоненту (здатності продуктивно виконувати професійні функції), діяльнісного й особистісного компоненту.
 Психологічний супровід молодого спеціаліста  -  це не тільки допомога в адаптуванні, в активному засвоєнні норм професійного спілкування, трудової дисципліни, традицій колективу, а й у професійному зростанні педагога. Цe формування майбутнього професіонала педагогічної діяльності.
 Таким чином, психологічний супровід молодих спеціалістів та педагогів в період атестації - одне з найбільш вагомих завдань, від розв'язання якого залежить ефективне кадрове наповнення навчального закладу висококваліфікованими фахівцями.
 
Науково-теоретична база досвіду: Аралова М.А., Банщикова Т.М.,  Борисов В.М., Ковальов О.Г., Голіцина Н.С., Клюева Н.В.

Стисла анотація досвіду: Робота проводиться за етапами. На початковому етапі виникає необхідність у вивченні індивідуальних особливостей особистості педагога, його професійно значуших якостей. За результатами діагностики (анкетування, опитування, тестування, спостереження) педагогам надається психолого-педагогічна та методична допомога з питань професійного зростання, розробляється індивідуальна програма профілактики стресів та емоційного вигоряння. Дані проведеної роботи практичний психолог вносить до індивідуальної карти психологічного супроводу педагога. 
 
Результативність впровадження досвіду: молоді спеціалісти активно засвоюють професійні норми та правила спілкування, процес адаптації га професійного становлення проходить легко та безболісно. В період атестації педагоги творчо використовують свій професійний потенціал, відсутні негативні емоційні стани, психоемоційні зриви. долаються психологічні бар'єри.

Репрезентація досвіду: дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого  типу № 188 «Червона гвоздика» Запорізької міської ради Запорізької області
Категорія: Психологічний супровід | Додав: kommun (26.01.2014)
Переглядів: 1066 | Коментарі: 1 | Теги: психологічний супровід педагога, психологічний супровід молодого спе, атестація вихователів, Комунарський | Рейтинг: 2.0/25
Всього коментарів: 1
1 metodist  
актуальне питання, цікавий матеріал!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024