Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 07:15

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Психологічний супровід

Формування психологічної культури школярів
Формування психологічної культури школярів 

Яланська Світлана Юріївна, практичний психолог-методист
спеціаліст вищої категорії

Запорізька загальноосвітня школа  І–ІІІ ступенів №30
Запорізької міської ради Запорізької області
Директор Чумаченко О.В.

адреса:    вул. Леонова,4,  м.Зaпopiжжя, 69006
тел.: (061)236-87-71,E-mail: nvk_30@mail.ru 
 адреса сайту: http://nvk30.ucoz.ru/


Провідна педагогічна ідея досвіду:Метою психологічної освіти в школі є оволодіння школярами основами психологічної культури. Ця мета припускає розвиток психологічної готовності молодої людини до повноцінної і позитивної взаємодії зі світом природи, світом людей, світом культури, з власним внутрішнім світом. 
Формування психологічної культури перш за все, включає розуміння самого себе як особистості, усвідомлення свого місця серед людей, розвиток навичок рефлексії, врахування потреб та інтересів інших, вирішування проблем у конструктивний засіб.
 
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду визначається сучасними тенденціями розвитку суспільства та освіти, необхідністю гуманізації освітнього процесу, втілення здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес. Метою психологічної освіти в школі є оволодіння школярами основами психологічної культури. Ця мета припускає розвиток психологічної готовності молодої людини до повноцінної і позитивної взаємодії зі світом природи, світом людей, світом культури, з власним внутрішнім світом.
 
Науково-теоретична база досвіду:  наукові праці  та методичні матеріали О.О.Бодальова, Л.Д.Дьоміної, М.М.Обозова, В.В. Рибалки, Р.В.Белоусової, М.Р.Битянової, І.В.Вачкова, Л.П.Пономаренко, О.В.Хухлаєвої.  

Стисла анотація досвіду: за інноваційним потенціалом досвід є комбінаторним.

Результативність впровадження досвіду: 
1.Складені програми курсів з психології для учнів 1-11класів, розроблені зошити на друкованій основі для кожної вікової категорії. 
2.Досвід роботи внесено до картотеки передового педагогічного досвіду АПН України (2010р.).
3.Розповсюдження досвіду роботи через систему курсів підвищення кваліфікації при КЗ «ЗОІППО» ЗОР.
4.Друк матеріалів у фахових виданнях: «Психолог» (2008-2013рр.),  «Управління освітою» (2013р.), «Початкове навчання та виховання» (2011р.). 5.Видавництво «Шкільний світ» у 2012р. випустило 2 книжки з конспектами окремих занять для учнів 5-11 класів.
6.Участь учнів у конкурсах, олімпіадах: 
участь у районному етапі МАН (2010р.), ІІІ та ІУ місце у районній олімпіаді з педагогіки та психології (2013р.).

Репрезентація досвіду:
  Загальноосвітня школа № 30, виступ на районному методичному об’єднанні практичних психологів, на обласному семінарі для заступників директорів (лютий 2013р.), на засіданні педагогічної ради школи  (лютий 2013р.), на засіданні методичного об’єднання психологів району (січень 2013р.), презентація досвіду для курсантів ЗОІППО (2011-2013рр.).
Категорія: Психологічний супровід | Додав: LeninRMO (27.01.2014)
Переглядів: 775 | Теги: самовизначення, заняття з психології, саморозвиток, Ленінський, психологічна культура | Рейтинг: 3.4/64
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020