Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 18:53

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Позашкілля

Виховні проекти


Виховні проекти  як підґрунтя для формування у вихованців найвищих людських цінностей

Інформація про автора досвіду: Гранд Марина Анатоліївна, культорганізатор


Контактна інформація про навчальний заклад:

Назва закладу: Центр творчості дітей та юнацтва Жовтневого району Центр творчості дітей та юнацтва Жовтневого району
ПІБ керівника (директор): Жукова Любов Йосипівна
Адреса, телефон: вул. Гоголя,60,  764-43-10  
e-mail: govtnzentr@mail.ru  
Адреса сайту: ctdu.at.ua  



Провідна педагогічна ідея досвіду:
формування у вихованців гуртків власного досвіду доброчинної діяльності, людяного ставлення до оточуючих, творчого ставлення до життя. Реалізація проекту, як особистісно-орієнтована педагогічна технологія,  створює умови для формування у дітей загальнолюдських цінностей, високих духовних якостей.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
   Здатність до милосердя, доброчинності – істотний прояв морального здоров’я як окремої людини, так і суспільства в цілому. Проект «Зробимо світ добрішим» направлений на формування у дітей вміння чинити добро без вигоди, бути терплячим до інших людей, співчувати чужому горю. Під час реалізації проекту вихованці Центру творчості на власному досвіді розуміють, що потрібно робити кроки назустріч людям, яким необхідна допомога, шанувати старших і бути привітними з оточуючими.
   Заходи тематичного плану проекту враховують творчу спрямованість роботи гуртків. В перспективі проект «Зробимо світ добрішим» має трансформуватися у виховну програму Центру творчості.

Науково-теоретична база досвіду:
     Науково теоретична база досвіду ґрунтується на працях Г. Гегеля, Я. Каменського, В. Г. Бєлінського, А. И. Герцен, М. І. Пирогова, К. Д. Лук’янець, Л.І. Стельмахович , М. Г. Ушинського та ін., які займалися питанням виховання та розвитку великодушності, любові до людей , доброти і співчуття. У визначенні засобів вдосконалення виховної роботи з дітьми важливу роль мають педагогічні та психологічні дослідження  А.В.Асмолов , Р.С.Буре , Т.С.Комарова ,  А.Д.Кошелева , С . А.Козлова , Г.Г.Кравцов , Р.Б.Стеркіна.

Стисла анотація досвіду:
     Основою педагогічного досвіду є створення системи виховних  проектів  як підґрунтя для формування у вихованців найвищих людських цінностей.
     Реалізація проекту «Зробимо світ добрішим» передбачає залучення вихованців гуртків до практичної діяльності з метою формування таких якостей як доброта, чуйність, співчуття і співпереживання, терпимість і доброзичливість.
     Основні напрямки діяльності:
* «Крок назустріч» - виховання толерантності, турбота про соціально незахищені категорії дітей;
* «Будинок без самотності» - турбота про людей похилого віку, ветеранів Великої Вітчизняної війни;
* «Ти знаєш – я поруч!» - виховання дружніх взаємин, активної життєвої позиції.
     Механізм реалізації проекту:
* цикл занять з виховання доброти, чуйності, толерантності;
* благодійні акції, концерти, флешмоби;
* соціальне партнерство;
* інформаційно-просвітницька діяльність.
     Проект має практичну цінність для всіх його учасників: вихованців гуртків, батьків, педагогічного колективу Центру творчості. Це –  формування моральних якостей, набуття життєво-практичних умінь та навичок, організація соціальної практики вихованців, запобігання правопорушенням, дитячій бездоглядності розвиток соціального партнерства.  
Результативність впровадження досвіду:
     Найбільш яскравим результатом впровадження проекту «Зробимо світ добрішим» стали:
* ігрова програма «Подорож у країну «Толерантність»:
* свято «День святого Миколая» у відділені центру соціальної реабілітації Жовтневого району;
* акція «Ця рука нікого не вдарить» в рамках  Міжнародної кампанії «16 днів проти насилля» ;
* флешмоб «Ми проти СНІДу»;
* майстер-класи «Майстерня Діда Мороза»;
* акція «Святковий настрій» (взаємне вітання з новорічними святами дитячих творчих колективів).

Репрезентація досвіду:
рівень репрезентації – навчальний заклад
форми репрезентації : методичне об’єднання, педагогічна рада


Категорія: Позашкілля | Додав: Pozashkilla (03.02.2014)
Переглядів: 1231 | Теги: позашкілля, доброта, виховання творчістю., толерантність, виховання милосердя, моральні цінності | Рейтинг: 2.5/45
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024